Búscase profesorado para a Aula Virtual do Feal

Bolsa de Moodle

Ángel Carrera, 17/06/2009

Dentro dos servizos que se foron engadindo pouco a pouco á web do Feal, hai que destacar a Aula Virtual (co sistema Moodle), que leva funcionando dende a primavera de 2008 e durante o curso que está rematando xa deixou de ser experimental. Na materia de Informática de 4º de ESO, xa se utilizou en serio: alí están todos os apuntes, alí se recollen os traballos do alumnado coas súas cualificacións e tamén hai espazo para outros complementos como noticias, vídeos, enquisas, wikis ou chats.

O próximo curso 2009/10, o departamento de Tecnoloxía non ten dúbidas en seguir utilizando Moodle, pero hai posibilidades de que se unan: Plástica, Lingua Castelá e Francés. Esperamos que os comentarios que o alumnado fai máis abaixo tamén axuden un pouco ao profesorado indeciso.

Aula virtual

El aula virtual está muy bien, tiene un montón de cosas...
Puedes ver las notas de tus trabajos, incluso chatear, yo creo que todo el mundo debería usarla, es algo práctico y sobre todo fácil de usar.

Moodle

bUeno..pUes aquí estamos, a ver si para el año muchos más profesores os animais a utilizar el Moodle.
A ver, no diríamos que es una pasada, ni nada así; pero estuvo bien haber hecho ejercicios a través de internet, pudiéndolos enviar directamente al profesor...ahorrando trabajo y nuestro valioso tiempo! jaja..
Gracias a Ángel, por innovar y facilitar la tarea.
Y añadir... que os echaremos mucho de menos...!*
_______Cuidaros.. hasta siempre!

Moodle

Yo creo que Moodle está muy bien y que los profes tendrían que animarse, porque es una forma nueva de aprender y es más divertido que estar siempre con los libros! aunque sea por variar un poco..

Moodle

El programa de Moodle me parece que está muy bien y todos los profesores que estén interesados deberían usarlo.

Moodle

Este programa de Moodle está muy bien, todos los profesores deberían utilizarlo.