Mostra de teatro

Pazo de Narón

09/11/2021

Esta mañá, o alumnado de 3º e 4º da ESO asistiu ao Pazo da Cultura de Narón para ver a adaptación teatral da novela Me llamo Suleimán, escrita por Antonio Lozano.

Este espectáculo forma parte da Mostra de teatro promovida, dende hai anos, polo concello e dirixida aos escolares, que deste modo teñen a oportunidade de vivir esta experiencia cultural.

Neste caso puidemos emocionarnos cun drama que trata o tema da migración clandestina entre África e España. Marabillosa posta en escena, que nos levou de viaxe con Suleimán, para facernos reflexionar sobre a crueldade e inxustiza que sofren tantos seres humanos polo feito de nacer nun lugar menos privilexiado co noso, e por ter unha cor de pel diferente.

4º de ESO B - 2021Preme para ampliar a foto

4_ESO_B_PAZO_NARON_09_11_2021_1.jpg2.43 MB