Por que se celebra o Día da Muller o 8 de marzo?

Mulleres 2019Fai clic para ver máis fotos de 1º de ESO cos carteis de mulleres destacadas

03/04/2019

Probablemente te preguntes por que se celebra o 8 de marzo o Día da Muller. A data non foi elixida ao azar; escolleuse este día para conmemorar un terrible suceso que se produciu en 1911: un incendio nunha fábrica de Nueva York que acabou coa vida de máis de 140 traballadores, a maioría deles, mulleres.

A primeira celebración do Día Internacional da Muller realizouse o 19 de marzo de 1911 en Europa, especificamente nos países de Alemania, Austria, Dinamarca e Suiza, e a súa conmemoración foise estendendo, dende entón, a outros países e continentes.

As Nacións Unidas en 1975 declararon o Día Internacional da Muller e, en 1977, invitaron a todos os Estados a declarar, conforme as súas tradicións históricas e costumes nacionais, un día como DÍA INTERNACIONAL POLOS DEREITOS DA MULLER E A PAZ MUNDIAL.

Nós cremos que a día de hoxe séguese celebrando o Día da Muller porque as condicións e os dereitos delas  aínda non están á altura dos dos homes, así que realízanse manifestacións para loitar por eses dereitos.

Alumnado de 1º de ESO