Visita da escritora Andrea Maceiras

Andrea Maceiras

10/03/2014

Este luns, a petición do Departamento de Lingua Galega, Andrea Maceiras deu unha charla no noso centro aos alumnos de 2º de ESO. A súa visita débese a que estes alumnos escolleron como lectura obrigatoria o seu libro, Violeta Tamurana. Pareceunos interesante a súa visita non só porque podería explicar moi ben o proceso de creación da obra, senón tamén porque cremos que pode animar a todos os rapaces que teñan afección á lectura a escribir os seus propios textos, debido á xuventude e cercanía xeracional entre a escritora e o noso alumnado.

Despois das explicacións da escritora, os rapaces tiveron a oportunidade de facer preguntas ás que amablemente Andrea Maceiras respondeu e tamén foron moitos os que a ela se achegaron para que lles asinase o libro.

Moitas grazas, Andrea!!!

ANDREA_MACEIRAS_LAFUENTE.pdf260.48 KB