NOVO TELÉFONO DO IES

Os alumnos de FP Básica participan no Galicia Skills

Os alumnos de FP Básica do  IES San Rosendo de Mondoñedo participan, facendo unha demostración da súa especialidade de florería, no Galicia Skills, un certame que se desenvolve entre o 30 de novembro e o 1 e 2 de decembro no recinto da Feira Internacional de Galicia Abanca de Silleda unha centea de estudantes de Formación Profesional de corenta centros de Galicia medirán as súas habilidades e coñecementos.

A nova na Voz de Galicia

A nova no Faro de Vigo

O IES San Rosendo foi galardonado nos PREMIOS CAMIÑO DE SANTIAGO 2016!

Resultado de imagen de galicia o bo camiño

O IES San Rosendo foi galardonado co primeiro premio na modalidade de traballos en centros educativos de primaria e secundaria nos Premios Camiño de Santiago 2016 convocados por Turismo de Galicia.

O traballo presentado a estos premios foi coordinado pola profesora Amparo Bermúdez. A nosa noraboa á todos alumnos e profesores que colaboraron na súa realización!

Eleccións ao Consello Escolar

CONVOCATORIA DE ELECCIÓNS AO

CONSELLO ESCOLAR

OPERACIÓN KILO 2016

OPERACIÓN KILO 2016                Logotipo de los Bancos de alimentos de España

(Recollida de alimentos)

No Banco de Alimentos necesitan leite, salsa de tomate, conservas, maionesa, potitos de bebé ou productos de hixiene. Pero calquer producto é benvido.

Anímate!!!!!!! Fai a túa aportación ata o  9 de decembro na caixa situada en Conserxería

san rosendo nuevo