O IES San Rosendo finalista do concurso DígochoEu da TVG

View this post on Instagram

A post shared by DígochoEu (@digochoeu.tvg)

n/d

Concurso de postales en francés

Alumnas do IES San Rosendo gañadoras de premios no 4º Certame de fotografía “Imaxes do patrimonio” convocado pola Asociación Cultural e Pedagóxica Ponte… nas Ondas!

Arquivo dos Certames de Imaxes polo Patrimonio

Categoría Ensino Secundario Obrigatorio / Ensino Secundario

3º Premio: Aroa Arias
IES San Rosendo de Mondoñedo

A foto foi tomada en Mondoñedo polo ano 1948.
Era un dos primeiros autobuses que houbo nesta cidade. Nela aparece o meu bisavó agarrado ao ferro por detrás do soldado na praza do concello de Mondoñedo.
Meu bisavó fora invitado para ver a chegada dese primeiro autobús pois era amigo do condutor.
Na imaxe vese a expectación que causou a súa chegada porque amoreouse moita xente, e mesmo detrás das ventás.
Vemos que o cambio no tempo foi considerable, non había límite de pasaxeiros e a localización tamén era distinta e variada.

CERTAME DE PODCAST

Nayara Campo Rego
IES San Rosendo de Mondoñedo

Esta foto foi tomada 13 de xuño do 1969 na antiga parroquia de Lindín, Mondoñedo, cando se estaba a celebrar a festa do San Antonio, propia do lugar. Nela aparecen a miña avoa, bisavoa e algúns veciños xunto co seu gando, xa que nesta celebración a xente ía bendicilo para ter boa sorte durante todo o ano cos partos, produción… Antigamente, nas aldeas era imprescindible o traballo de campo para sobrevivir, dependían del para todo, por exemplo, o falecemento dunha vaca podía variar a vida dunha familia . Agora é bastante desprezado pero segue a ser un medio de sustento para moitas familias e un servizo primario vital na sociedade. Os gandeiros teñen problemas para manter o seu labor e sobre todo non teñen moitas axudas para continuar, pero eles non se dan por vencido. Por todo iso é polo que nós debemos que loitar con eles e impedir a súa desaparición, porque se non, si que íamos ter problemas dos que agora mesmo non nos decatamos.
Podcast:

Ordenadores Edixgal

Recordamos ás familias a posibilidade de asegurar os ordenadores EDIXGAL.

Debemos facer fincapé na necesidade de controlar e protexer o equipo subministrado en todo momento por parte do alumnado e familia. O ordenador ten un seguro gratuíto para fallos normais de uso do aparato, o contacto co Servizo Premium pódese facer durante as 24 horas do día através do número de teléfono 881869900 ou do correo electrónico soporte.premium@edu.xunta.gal pero NON cubre nin roturas nin roubos .

Existe a posibilidade de facer un seguro para roturas por 49 € anual pero que tampouco cubre roubos. Se desexan facer dito seguro póñanse en contacto co soporte Premium.

SEGURO OPCIONAL PARA O PORTÁTIL

Se así o desexa, pode contratar un seguro anual (válido dende setembro de 2021 ata agosto de 2022), que permite cubrir o risco dos danos no portátil non contemplados na garantía. O custe anual do devandito seguro é de 49 € (I.V.E. incluído), e a súa contratación pode realizarse a través do número de teléfono 881 505 136.

Igualmente, presentamos este folleto informativo onde se explica como facer uso do servizo de asistencia ou a responsabilidade no uso do portátil:

Folleto uso portátiles edixgal para o curso 21/22.

Enlace para a consulta do seguro para os portátiles Edixgal.

No caso de que queiran facer uso do Servizo integral de reparación deberán dirixirse a través da web: https://coberturasir.plexus.es/ (xa que neste momentos o teléfono que aparece non está operativo) Se desexan mais información sobre este servizo a pódena solicitar a través do correo: coberturasir@plexus.es

Bolsas para cursar estudos de Bacharelato e Ciclos Formativos

Aberto o prazo para solicitar axudas para cursar estudos posobrigatorios, bacharelato e ciclos formativos: ata o 30 de setembro.

Solicitude on line na sede electrónica do Ministerio de Educación e Formación Profesional: