Avaliación de Bacharelato para o Acceso á Universidade (ABAU 2019)

CALENDARIO ABAU 2019-20

CONVOCATORIA ORDINARIA

XUÑO

Mércores

Xoves

Venres

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA

XULLO

Mércores

Xoves

Venres

- Notas de Corte Curso 2018-19

- Parámetros de ponderación.

- Estrutura da proba

- Sistema de cualificación e nota de admisión

- Reclamación e/ou segunda corrección

- Consellos para afrontar as probas de acceso á Universidade

A Xunta dota ao IES Plurilingüe San Rosendo de Mondoñedo dun simulador forestal para as ensinanzas da FP de Agraria

Os conselleiros de Educación, Universidade e Formación Profesional, Carmen Pomar; e de Economía, Emprego e Industria, Francisco Conde, visitaron o venres 1 de febreiro o IES Plurilingüe San Rosendo, en Mondoñedo, onde puideron comprobar o funcionamento do simulador forestal co que estes departamentos veñen de dotar o centro. Este equipamento, dirixido ás ensinanzas de FP da familia profesional de Agraria, contribúe a mellorar a cualificación do alumnado, de tal forma que os titulados conten cunha cualificación que responda ás necesidades do sector agroforestal.

O mércores 15 de Xaneiro os alumnos de 1º da ESO visitaron Santiago de Compostela

O mércores 16 de Xaneiro o alumnado de 1º da ESO visitou Santiago de Compostela. Alí acudiron a ver unha obra de teatro en Inglés, visitaron o MUPEGA e o Museo da Ciencia da Universidade.

Os alumnos de Bacharelato de visita cultural en Asturias

Os alumnos de Historia e Arte de 1º e 2º Bacharelato visitaron o Museo da Minería de El Entrego, Santa María del Naranco e a cidade de Oviedo o pasado martes 15 de Xaneiro.