NOVO TELÉFONO DO IES

Excursión de primeiro da ESO a Santiago de Compostela

O mércores 11 de xaneiro os alumnos de primeiro da ESO fixeron unha excursión a Santiago de Compostela. Alí asistiron á representación da obra de teatro en inglés Fair Play no Teatro Principal. Despois vistaron o Museo das Peregrinacións e a Catedral de Santiago. Pola tarde acudiron ao Museo Pedagóxico de Galicia (MUPEGA).

Alumnado do IES San Rosendo de Mondoñedo

O alumnado do IES San Rosendo recibe os Premios Camiño de Santiago 2016 na modalidade de Traballos de Caracter Educativo

O IES san Rosendo ven de gañar, por segundo ano consecutivo, a modalidade de Traballos de Carácter Educativo nos premios Camiño de Santiago 2016 organizados pola Conselleria de Turismo.

Os alumnos de FP Básica participan no Galicia Skills

Os alumnos de FP Básica do  IES San Rosendo de Mondoñedo participan, facendo unha demostración da súa especialidade de florería, no Galicia Skills, un certame que se desenvolve entre o 30 de novembro e o 1 e 2 de decembro no recinto da Feira Internacional de Galicia Abanca de Silleda unha centea de estudantes de Formación Profesional de corenta centros de Galicia medirán as súas habilidades e coñecementos.

Para ver a entrega de premios: https://youtu.be/hqVN1_PdTm0

A nova na Voz de Galicia