NOVO TELÉFONO DO IES

Viaxe a Andorra e actividades deportivas na neve.

Durante a terceira semana de xaneiro 22 alumnos do IES San Rosendo viaxaron a Andorra para desenvolver actividades deportivas na neve.

A nova en La Voz de Galicia. A mariña

Probas libres para a obtención dos títulos de ESO e Bacharelato

Publicadas as convocatorias das probas libres para a obtención do título de graduado en ESO para maiores de 18 anos e para o título de bacharelato para maiores de 20 anos.

No seguinte enlace está toda a información:

Probas de acceso a ciclos de grao medio e superior 2016-17

Formación Profesional. Convocatoria 2016-17

• 6/02/2017 Comeza o prazo para inscribirse ás probas de acceso a ciclos de grao superior.
  • Esta pódese realizar de dúas maneiras:

1.- Presencialmente cubrindo o modelo de inscrición:

2.- Telematicamente na aplicación:

Formación Profesional. Convocatoria 2016-17

Os alumnos de Bacharelato visitaron Celanova, Bande e Ourense.

O pasado día 26 de xaneiro os alumnos de 2º de Bacharelato fixeron unha visita ao mosteiro de San Salvador de Celanova, deténdose especialmente na capela mozárabe de San Miguel. Posteriormente achegáronse á igrexa visigótica de Santa Comba de Bande e ao campamento romano de Aquis Querquennis. Pola tarde fixeron un pequeno recorrido pola cidade de Ourense, cunha parada nas súas famosas Burgas.

Durante a visita ao mosteiro de San Salvador, alumnos e profesores foron recibidos moi cortesmente por D. José Luis Ferro, alcalde de Celanova, en atención á vinculación con S. Rosendo que une a Mondoñedo e Celanova.

san rosendo nuevo