Profesional

Eleccións ao Consello Escolar

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

VOTACIÓNS

• SECTOR ALUMNADO : MÉRCORES, 24 DE NOVEMBRO DE 12:00 A 12:30 HORAS.

- Circular informativa

• SECTOR PERSOAS PROXENITORAS/TITORAS LEGAIS : MÉRCORES, 24 DE NOVEMBRO DE 12:30 A 14:45 HORAS.

- Circular informativa

• SECTOR PERSOAL DE ADMINISTRACIÓN E SERVIZOS : MÉRCORES, 24 DE NOVEMBRO DE 12:30 A 13:00 HORAS.

INICIO DO CURSO 2023-24

A presentación e o inicio de curso terá lugar o día 12 de setembro ás 9:30.

• 1º ESO na Aula de Proxeccións do IES Plurilingüe San Rosendo.
  • 2º, 3º, 4º da ESO e Bacharelato no Salón de Actos do IES Plurilingüe San Rosendo.
  • FP Básica nas instalacións da Granxa.
  • Ciclos Formativos de FP ás 11:00 nas instalacións da Granxa.

Nota: O día 11 de setembro non hai actividades lectivas por ser festivo local (Virxe dos Remedios).

O departamento de Agraria recibiu un premio ao proxecto de innovación desenvolvido durante o curso escolar 2012-2013

A dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa mediante resolución de 31 de decembro de 2013 pola que se resolven os premios a proxectos de innovación tecnolóxica desenvolvidos durante o curso escolar 2012-2013 en centros públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, onde se impartan ensinanzas de Formación Profesional, , decidiu premiar, dentro do ambito D (Forestal e madeira), ao Proxecto Mondoñedo elaborado polo Departamento de Agraria do IES Plurilingüe San Rosendo de Mondoñedo.

Resolución da convocatoria de Premios a Proxectos de Innovación

Documentos COVID - IES San Rosendo 2020-21

Dacordo aos Protocolos e Instrucións conxuntas da Consellería de Sanidade e da Consellería de Educación e Formación Profesional, debido á situación actual de pandemia provocada pola COVID 19, presentamos os seguintes documentos desde o noso centro:

DECLARACIÓN RESPONSABLE (COMPROMISO COVID 19 POR  PARTE DAS FAMILIAS)