Inglés, Our Blogs, ESO, BAC

Dª María José Cuesta Fernández

Dª Elisa María López Sánchez

Dª Ana Belén López Pérez

Dª Francisca Díaz Pérez (X.D.)

Our blogs

San Rosendo Book Club

BLOG 1º BAC

Oral Communication

Back to Ana's Blog

Viaxe a Asturias dos Alumnos de Bacharelato

O martes 19 de novembro os alumnos de 1º e 2º de BAC achegáronse ao festival de cine de Xixón para ver a película Port Authority. Despois desprazáronse a Oviedo para visitar as igrexas máis representativas da arte do prerrománico asturiano.

A profesora Ana Belén López Pérez estuda a organización do sistema educativo británico

A profesora de inglés do IES San Rosendo, Ana Belén López Pérez, está a realizar unha estancia profesional de dúas semanas no Christopher Whitehead Language College en Worcester (Inglaterra) coa finalidade de estudar a organización e o sistema educativo inglés. Esta estancia atópase enmarcada no programa de formación permanente do profesorado diseñado polo Ministerio de Educación, en colaboración coas Comunidades Autónomas, que ten entre os seus obxectivos favorecer a movilidade internacional dos docentes.