Escolares, 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO, 1º BAC, 2º BAC, Ed. física, Idioma estranxeiro

Proxecto CANSAT

Durante este curso decidimos participar no concurso do lanzamendo dun cansat organizado polo grupo ESERO España. Aquí en Galicia estamos asesorados polo equipo do CAFI que nos van dando os pasos.

Trátase de lanzar un satélite do tamaño da lata dun refresco e nel deben ir diferentes sensores que cubran a misión primaria e idear una misión secundaria do satélite. Participamos un grupo de 6 alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato e ocupámonos da programación dos sensores e receptores pero tamén de deseñar e coser un paracaídas para recuperar san e salvo o satélite e difundir a través de podcast todo o traballo así como buscar financión privada dado que non nos proporcionan financiación e é algo que tamén teñen en conta á hora de puntuar.

Aquí estamos o equipo ao completo no noso espacio de polos creativos donde levamos a cabo case todas as misións.

Máis información

Saída á Coruña

O alumnado de 1º ESO viaxou o martes á Coruña para visitar o MUNCYT e o Aquarium Finisterrae. Na primeira visita realizaron un obradoiro de electricidade e fixeron unha visita guiada do museo. Despois de xantar deron un paseo dende a torre de Hércules ao acuario. Xa alí asistiron a unha pequena charla na sala Nautilus e visitaron as distintas zonas do museo científico. Remataron a visita vendo como alimentaban ás focas nas piscinas exteriores. Foi unha experiencia positiva e divertida que o alumnado desfrutou moito.

Apalpador e Apalpadora 2023

Antes de marchar polas vacacións de Nadal pasaron polo centro a visitarnos o Apalpador e a Apalpadora, xunto co seu séquito de colaboradores e colaboradoras.

Bo Nadal!

Visita de Eva Mejuto

A escritora Eva Mejuto visitou o noso centro para falar co noso alumnado sobre dous dos seus libros: "Neko" e "22 segundos". As dúas horas que estivo aquí quedaron curtas para satisfacer a curiosidade dos rapaces e rapazas que gozaron lendo as súas obras.

Rematada a entrevista, Eva concedeulles unha entrevista a tres voluntarios da Radio Escolar. Poderedes escoitar a entrevista na revista de fin de curso.

Exposición Juana de Vega

Expo Juana de Vega, novembro 2023

A fundación Juana de Vega trouxo a Mondoñedo a exposición conmemorativa “Juana de Vega, condesa de Espoz y Mina (1805-1872) Facer no século”.

Despois de pasar polo Auditorio Pascual Veiga, o noso centro tivo a sorte de poder desfrutala nos corredores da planta baixa. O concello de Mondoñedo facilitou todos os trámites e encargouse de montala no noso edificio para que toda a comunidade educativa tivese acceso a ela.

Moitas grazas!

Saída ás setas

Aínda que o tempo no mes de novembro non foi moi beneficioso para a aparición das setas, o alumnado de PDC, BAC e Ciclos aventurouse na busca dalgún exemplar para expoñer. E aínda algún trouxeron, como podemos ver nas fotos. Polo camiño tamén deron cunha posta de ovos de ra, dando maior valor didáctico á saída, aínda que esta si que quedou evolucionando na poza onde se atopou.

Semana das Froitas Frescas

Este ano o centro volve participar no programa de reparto de froitas frescas e leite do FOGGA.

Esta semana do 6 de febreiro e a seguinte serán as primeiras das froitas e poderemos saborear as seguintes:

Bo proveito!!

That's English