Mondoñedo é poesía

Operación kilo 2015

Xuntamos alimentos non perecedoiros

e productos de hixiene para o Banco de Alimentos de

Viveiro ata o 11 de decembro.

Simulacro de evacuación no IES San Rosendo

O pasado xoves 30 e con éxito, efectuouse un simulacro de evacuación no centro coa colaboración do corpo de bombeiros de Barreiros. Os bombeiros rescataron a una falsa víctima de un aula e de paso coñeceron as instalacións. O comportamento do alumnado foi exquisito e souperon reaccionar á perfección ante unha emerxencia. Dende a dirección do IES agradecese á Anpa, ao profesorado e ao persoal, así como aos bombeiros, a colaboración para que este exercicio, de vital importancia resultara exitoso.

A nova e a foto en La Voz de Galicia A mariña

A nova en Cronica 3.com A mariña

O IES San Rosendo colabora na elaboración dunha unidade didáctica sobre as Covas do Rei Cintolo

Nova e foto de La Voz de Galicia. A Mariña

Concello de Mondoñedo, IES San Rosendo e Diputación Provincial de Lugo xuntaron os seus esforzos para a elaboración dunha unidade didáctica na que tratan da ubicación, dimensións e características xeolóxicas da cova, do tipo de formacións que pode atoparse dentro, da fauna que habita no seu interior, das especies vexetais que crecen no seu entorno e dos restos arqueolóxicos atopados na cavidade. O obxectivo, promocionar as visitas a un enclave único e incluilas como unha actividade extraescolar de alto interés académico.

Neste traballo colaboraron os profesores do instituto mindoniense María del Carmen Cerviño Gómez, Óscar Engroba Sal e Xosé Ramón Pavón López; as áreas de Cultura e Turismo e Medio Ambente de Mondoñedo e o arqueólogo municipal Abel Vigo, así como Vicepresidencia da Diputación.

Alumnos de Mondoñedo en Andorra

21-01-15

IMG_7189Os alumnos do IES San Rosendo de Mondoñedo están a disfrutar da semana branca en Andorra, na estación de Vallnord. Están a debutar como esquiadores disfrutando das fermosas montañas e da boa neve que temos esta semana.