Dª Emilia López López (X.D.)

D. José Carlos García Barro

Dª Mª Gloria Lamas Blanco

Dª María José Paredes Yáñez

O alumno de 2º de ESO André Martinho Outeiro Pérez seleccionado para o proxecto ESTALMAT

estalmat_galicia1

O alumno de 2º de ESO André Martinho Outeiro Pérez foi seleccionado para participar no proxecto ESTALMAT-Galicia 2022 (Proxecto para o Estímulo do Talento en Matemáticas en estudantes de 12 e 13 anos na Comunidade Autóonoma de Galicia).

Matemáticas na Raia 2018

O pasado xoves 19 de abril o alumnado de 3º ESO participou no concurso "Matemáticas na Raia".

Matemáticas na Raia é un concurso anual de resolución de problemas por equipos que se desenvolve en Galicia e no Norte de Portugal organizado conxuntamente pola Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) e a Asociación de Profesores de Matemáticas de Portugal (APM). Está pensado para alumnado de3º ESO en Galicia e 9º Grao en Portugal.

A proba consistiu en resolver, en hora e media, cinco problemas por equipos de clase completa, como podemos ver nas fotos.

Desde o departamento de matemáticas queremos agradecervos a vosa paixón e esforzo demostrados durante a realización da proba. Agardamos que sigades no día a día coa mesma ilusión que nos transmitistes cara afóra aos organizadores. Sexa cal sexa o resultado, entre todos logramos o obxectivo principal: disfrutar das matemáticas colaborando en equipo. Seguro que tamén quedaron detalles que mellorar, pero iso quedará para outras ocasións, para as cales vos animamos a seguir participando.

A alumna de 2º de ESO Carmen Pavón Souto seleccionada para o programa ESTALMAT-GALICIA 2013

estalmat_galicia1        A alumna de 2º de ESO Carmen Pavón Souto foi seleccionada para o programa ESTALMAT-GALICIA 2013 para a detección e estímulo do talento en Matemáticas, en estudantes de 12 e 13 anos no ámbito da Comunidade Autónoma de Galicia.

Lecturas obrigatorias para o curso 2013-14

3º ESO: Hans Magnus Enzesberger: El diablo de los números. Ed. Siruela

4º ESO: Doxiadis Apostolos: El tío Petros y la conjetura de Goldbach, Ediciones B

Jorge Losada, gañador do concurso de Ribadeo "As mates molan". Curso 2008-2009