Información e saídas profesionais

Premiados proxectos empresariais dos alumnos de Ciclos Formativos do IES San Rosendo

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional fixo entrega dos premios do concurso Lanzadeiras!, enmarcado no programa Eduemprende, que durante o presente curso involucrou a 1.442 alumnos e 171 profesores de doce centros educativos de secundaria da provincia de Lugo.

O terceiro premio foi para os alumnos do IES San Rosendo de Mondoñedo de primeiro curso do ciclo formativo de grao medio de Xardinaría e Floraría e do ciclo formativo de grao superior de Xestión Forestal e do Medio Natural, cunha miniempresa dedicada á venda de plantas aromáticas, de produtos obtidos delas con fins biosaudables, culinarios ou cosméticos, e de fragrancias e fitosanitarios.

A Xunta dota ao IES Plurilingüe San Rosendo de Mondoñedo dun simulador forestal para as ensinanzas da FP de Agraria

Os conselleiros de Educación, Universidade e Formación Profesional, Carmen Pomar; e de Economía, Emprego e Industria, Francisco Conde, visitaron o venres 1 de febreiro o IES Plurilingüe San Rosendo, en Mondoñedo, onde puideron comprobar o funcionamento do simulador forestal co que estes departamentos veñen de dotar o centro. Este equipamento, dirixido ás ensinanzas de FP da familia profesional de Agraria, contribúe a mellorar a cualificación do alumnado, de tal forma que os titulados conten cunha cualificación que responda ás necesidades do sector agroforestal.

O alumnado do IES San Rosendo participa no Galicia Skills 2018

• Por parte do IES San Rosendo Cristina Ares Rivas (asesorada pola súa titora Mª Ángeles Camino) participará na competición de Florería e Diego Miguel Barbosa Oliveira e Adrián Leivas Cornide (preparados polo seu titor Fernado Iglesias) na de Xardinaría Paisaxística.

Inicio do curso (Ciclos Formativos de Formación Profesional)

O lúns 17 de setembro ás 12:30 horas terá lugar nas instalacións da Granxa a presentación dos Ciclos Formativos de FP (Xardinería, Dual e Superior)

MATRÍCULATE

Ciclo medio APROVEITAMENTO E CONSERVACIÓN DO MEDIO NATURAL

• PRÁCTICAS REMUNERADAS (en 1º e 2º curso)

• ALTA NA SEGURIDADE SOCIAL

• Convenio coa Asociación Provincial de Empresarios de la Primera Transformación de la Madera de Lugo.

Ciclo básico AGROXARDINARÍA E COMPOSICIÓNS FLORAIS

Ciclo medio XARDINARÍA E FLORARÍA