Ciencias Naturais

D. Óscar Chao Penabad

D. Gerardo Novo Rodríguez

Dª. María Penalta Rodríguez (X.D.)

O proxecto do IES San Rosendo "O da la miúda", sobre o lobo ibérico gaña un premio a nivel europeo

Na XXXI edición dos Premios EUCYS (European Union Contest of Young Scientists) para os mellores proxectos científicos en todas as áreas do coñecemento levados a cabo por xóvenes preuniversitarios, celebrado en Sofia (Bulgaria), o proxecto "O da la miúda: distribución, etología y fenología del lobo ibérico", do alumnado do IES San Rosendo de Mondoñedo (Lugo) representado por María Bouso Posada, Xiana Rego Fernández e Ana Rubal Sánchez,  e titorizado polo profesor Óscar Chao Penabad, foi recoñecido con un Premio especial do Joint Research Centre, o servizo interno de ciencia da Comisión Europea.

carouselGallery image

Plan Proxecta: Programa Naturézate 2019

PLAN PROXECTA: PROGRAMA NATURÉZATE

Outro ano máis o alumnado de 4º ESO e 1º de Bacharelato do IES San Rosendo participou dentro do Plan Proxecta no seu programa Naturézate.

Na actividade "Voando no inverno", o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía realizou un roteiro ornitolóxico pola costa de Ribadeo (ZEC As Catedrais) e a Ría de Ribadeo (ZEC Río Eo, humidal protexido e zona RAMSAR).

Con binoculares, telescopios terrestres e guías de campo, durante a mañá e parte da tarde os rapaces e rapazas lograron observar bos números de anátidas (patos rabudos, asubiadores, cercetas…) aínda que lonxe das cifras de décadas pasadas.