Radio patio

Xornada de acollemento para as probas libres do Ciclo Superior de Xestión Forestal e do Medio Natural

A xornada de acollemento* para as probas libres do Ciclo Superior de Xestión Forestal e do Medio Natural, terá lugar no IES Plurilingüe San Rosendo o 29 de xuño de 2020 ás 9:15 horas.

* A non participación, sen xustificación, na xornada de acollemento ou en calquera das partes en que se organiza a proba de cada módulo profesional supón a baixa de oficio da totalidade da matrícula.

Alumn@s

_Serán os alumnos conscientes de que cando toca o timbre as 3h, corran ou anden, chegarán igual a fora?

Profes

_E o máis sorprendente…BOOM DE NATALIDADE NO IES SAN ROSENDO!!!
Imitarían o pacto da famosa serie de tele 5?
_Por que nos obligan a chegar puntuales á clase se cando pillamos a caravana de profesores non é posible adiantarlles?

Aurita

_O MISTERIO DA BOTELLA DE AUGA…
Que pasa Aurita?
Que leva esa auga que sempre te acompaña

e che da tanta maña??????

Manuel de Castro

_ QUÉ BÁRBARO SEÑORES!!! ISTO E TODO CULTURA XERAL!!! As frases que nunca faltan nunha clase de ciencias e seguira sendo asi…verdade Manolo?