Formación Profesional Básica

Obradoiro de ramos de noiva

Coincidindo co día da Muller, o alumnado de 2º FPB recibiu unha masterclass de ramos de noiva a cargo de Floradeira.

Noraboa polo traballo!

Decoración Campeonato de Baristas - Foz 2024

O noso alumnado de 2º FPB colaborou no Campionato de Baristas do IES de Foz decorando as mesas do certame.

Baixo as directrices da súa profesora Pilar Gutiérrez elaboraron as creacións tan elaboradas que podedes ver aquí nesta galería.

Traballo de instalación de nova beirarrúa

O alumnado de 1º FPB non para de aprender. Aquí os vemos animados a acondicionar este paso frecuente de persoas e ferramenta. Noraboa polo voso traballo!

Traballos de Samaín e Santos - 2º FPB

Noraboa polo voso traballo! Seguide traballando e aprendendo así de ben.

Os alumnos do IES San Rosendo medalla de prata na competición de Agroxardinería nas FPBásicaSkills Galicia 2022

Os alumnos da FP Básica do IES San Rosendo Amaro Pérez Crespo e Iván García Pérez, conseguiron a medalla de prata na competición de Agroxardinería nas FPBásicaSkills Galicia 2022.

Tríptico informativo

O IES San Rosendo no Congreso FPInnova 2017

Foto de Arte floral San Rosendo.

A miniempresa Arte Floral San Rosendo, formada polos alumnos da FP Básica, estivo participando no Congreso Innova FP 2017 na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela, os días 10, 11 e 12 de maio.  Alí, xunto con outras miniempresas de Galicia, mostrou os seus traballos.