Agraria

Departamento de Actividades Agrarias

Obradoiro de ramos de noiva

Coincidindo co día da Muller, o alumnado de 2º FPB recibiu unha masterclass de ramos de noiva a cargo de Floradeira.

Noraboa polo traballo!

Decoración Campeonato de Baristas - Foz 2024

O noso alumnado de 2º FPB colaborou no Campionato de Baristas do IES de Foz decorando as mesas do certame.

Baixo as directrices da súa profesora Pilar Gutiérrez elaboraron as creacións tan elaboradas que podedes ver aquí nesta galería.

Traballos navideños de floristería

O noso alumnado de 2º FPB traballou arreo na elaboración de varias decoracións e adornos navideños que logo usaron para montar unha exposición. Quedaron e quedamos satisfeitos por todo o aprendido, que seguro será de proveito nun futuro próximo.

Prácticas de procesadora

O noso alumnado de 2º curso de Ciclo Medio Dual de Aproveitamento e Conservación do Medio Natural desprazouse a Vilapedre a realizar unha pequena práctica cunha procesadora real, aplicando así todo o aprendido no simulador.

Visita a unha base de helicópteros

O noso alumnado de CS Xestión Forestal e de CM de Aproveitamentos Forestais visitou a base de helicópteros de Marroxo en Monforte de Lemos para coñecer de primeira man esta parte do traballo das brigadas forestais na súa loita contra os incendios no medio natural.

Visita ao Courel

Os días 24 e 25 de outubro o alumnado do CS de Xestión Forestal e do Medio Natural tiveron ocasión de visitar o Parque Natural da Serra da Enciña da Lastra - Xeoparque Montañas do Courel, acompañados polos profesores Alba Vázquez e Miguel Freire.

No centro de interpretación fixéronlles unha introdución dos valores naturais do parque e a súa xestión. Seguindo varios roteiros descubriron a Aciñeira Centenaria inscrita no Catálogo de Árbores Senlleiras, e tamén o pregamento xeolóxico de Campodola-Leixazós declarado Monumento Natural. Deu tempo tamén a visitar plantacións de oliveiras e as instalacións da empresa Aceiroga, dedicada á produción de aceite dentro do Parque. Ao día seguinte realizaron un roteiro por unha zona asolada por incendios forestais, oíndo a testemuña directa da veciñanza que participou na defensa das aldeas e a extincion do lume e visualizando os efectos dos métodos utilizados para a protección do solo e a recuperación da vexetación ao longo dun ano.

Dª María Abuin Rouco

Dª María Couso Rodríguez

Dª Oscar Engroba Sal (XD)

D.  Antonio Ventura Figueroa Paz