Agraria

Departamento de Actividades Agrarias

Programacións 2017-18

O alumnado que desexe consultar a programación deberá poñerse en contacto co xefe do departamento ou co profesor/a da materia correspondente

Dª Velia González Salgado

Dª Sara Mª Buide Pollán

D. Francisco Javier Burgo Varela (X.D.)

Dª. Yolanda López López

FORESTAL

E DO MEDIO

NATURAL

Información admisión a ciclos de grao medio e superior

FP dual. Convocatoria xuño 2019

Premiados proxectos empresariais dos alumnos de Ciclos Formativos do IES San Rosendo

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional fixo entrega dos premios do concurso Lanzadeiras!, enmarcado no programa Eduemprende, que durante o presente curso involucrou a 1.442 alumnos e 171 profesores de doce centros educativos de secundaria da provincia de Lugo.

O terceiro premio foi para os alumnos do IES San Rosendo de Mondoñedo de primeiro curso do ciclo formativo de grao medio de Xardinaría e Floraría e do ciclo formativo de grao superior de Xestión Forestal e do Medio Natural, cunha miniempresa dedicada á venda de plantas aromáticas, de produtos obtidos delas con fins biosaudables, culinarios ou cosméticos, e de fragrancias e fitosanitarios.