Francés

Dª Emma Longarela López (X.D.)

Todas as alumnas de 1°de BAC aprobaron o exame do DELF (Diploma de estudios en lingua francesa) B1

As alumnas de 1°de BAC presentáronse ao exame do DELF (Diploma de estudios en lingua francesa)  B1 de francés no mes de abril e onte recibiron os resultados, 100% de aprobados. Parabéns Alba, Aldara, Cecilia, Claudia, Laura e Nerea. É o primeira vez que se presentan no instituto a estas probas e estamos moi orgullos@s delas e do seu esforzo. Para o ano seguiremos traballando para alcanzar cos alumnos o B1e o B2.

Bon été à tous/toutes !

Matricúlate en Francés !

INFORMACIÓN SOBRE O DELF (DIPLOMA ELEMENTAL DE LINGUA FRANCESA): DELF ESCOLAR (EXAME OFICIAL DE FRANCÉS)

DELF escolar en Galicia para o curso 2020/2021O alumnado que cursa a materia de FRANCÉS ten a posibilidade de presentarse a un exame externo chamado DELF SCOLAIRE que a Alianza Francesa convoca en colaboración coa Consellería de Educación coa finalidade de obter un diploma recoñecido nunha ampla maioría de países e que pode mellorar e enriquecer o currículo dos estudantes. Considerámolo especialmente interesante para 4º de ESO (DELFA2) así como para de bacharelato (DELFA2 ou B1), 2º de bacharelato (DELFB1).

Podedes consultar a información aquí:

Ao ser un convenio coa comunidade autónoma,o DELF escolar ten a mesma validez cas demáis versións do DELF (adultos) e ademáis ofrece unha tarifa reducida. Este diploma ten unha validez permanente e é recoñecido en 173 países do mundo. É un título imprescindible desde a perspectiva de mobilidade internacional:

- É necesario para estudiar nas universidades francófonas ou as grandes escolas.
- Permite a obtención dunha beca Erasmus.
- Está recoñecido pola CRUE (Conferencia de Rectores das Universidades Españolas) e pode acreditar o nivel de idioma para a obtención do grao universitario.
-
Ademáis está recoñecido pola administración pública nas oposicións e valorado internacionalmente no mundo profesional para traballar en francés.

O departamento de francés dirixirá a matrícula do alumnado candidato dende o propio centro de estudio e facilitará a información sobre o formato da proba. Unha vez matriculado o alumnado interesado, o profesorado de francés lles axudará a familiarizarse co formato do examen.

Para máis información, poden contactar co Departamento de Francés do IES Plurilingüe San Rosendo.

Concurso de postales en francés

Programa Galimiens: Inmersión lingüística en francés

Resolución do 20 de febreiro de 2018, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa dirixida a centros públicos de titularidade da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria pola que se regula a convocatoria pública para participar no programa GALIMIENS de intercambio de alumnado con centros educativos da Académie d’Amiens (Francia) durante o ano 2018.

O prazo de presentación de solicitudes será de quince días naturais, contado desde o día seguinte ao da publicación no Portal Educativo.

Visita cultural e obra de teatro en francés

O  mércores 21 de febreiro os alumnos que cursan a materia de francés en 4º da ESO e 1º e 2º de Bacharelato asistiron, no auditorio municipal de Lugo, á representación en francés da obra de Victor Hugo "Notre Dame de París" por parte da compañía bricAbrac Teatro. Posteriormente acudiron a visitar o Museo Provincial de Lugo e achegáronse a coñecer o Castelo de Pambre e Santa Eulalia de Bóveda.