Dª Carmen Sánchez Beres (X.D.)

Programa Galimiens: Inmersión lingüística en francés

Resolución do 20 de febreiro de 2018, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa dirixida a centros públicos de titularidade da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria pola que se regula a convocatoria pública para participar no programa GALIMIENS de intercambio de alumnado con centros educativos da Académie d’Amiens (Francia) durante o ano 2018.

O prazo de presentación de solicitudes será de quince días naturais, contado desde o día seguinte ao da publicación no Portal Educativo.

Visita cultural e obra de teatro en francés

O  mércores 21 de febreiro os alumnos que cursan a materia de francés en 4º da ESO e 1º e 2º de Bacharelato asistiron, no auditorio municipal de Lugo, á representación en francés da obra de Victor Hugo "Notre Dame de París" por parte da compañía bricAbrac Teatro. Posteriormente acudiron a visitar o Museo Provincial de Lugo e achegáronse a coñecer o Castelo de Pambre e Santa Eulalia de Bóveda.

Teatro en francés e excursión a Monforte

O mércores 22 de febreiro os alumnos de francés de 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato asistiron no auditorio Gustavo Freire de Lugo a unha representación en francés da adaptación obra de teatro de Rostand Cyrano de Bergerac.

Pola tarde os alumnos achegáronse a Monforte a coñecer o Museo do Ferrocarril de Galicia e a visitar o Pazo de Tor.