Dª María José Cuesta Fernández

Dª Elisa María López Sánchez

Dª Ana Belén López Pérez

Dª Francisca Díaz Pérez (X.D.)

Axudas para a realización de actividades de formación e n linguas etranxeiras 2020

• O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 27 de febreiro e remata o día 26 de marzo.

• A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

Viaxe a Asturias dos Alumnos de Bacharelato

O martes 19 de novembro os alumnos de 1º e 2º de BAC achegáronse ao festival de cine de Xixón para ver a película Port Authority. Despois desprazáronse a Oviedo para visitar as igrexas máis representativas da arte do prerrománico asturiano.

A profesora Ana Belén López Pérez estuda a organización do sistema educativo británico

A profesora de inglés do IES San Rosendo, Ana Belén López Pérez, está a realizar unha estancia profesional de dúas semanas no Christopher Whitehead Language College en Worcester (Inglaterra) coa finalidade de estudar a organización e o sistema educativo inglés. Esta estancia atópase enmarcada no programa de formación permanente do profesorado diseñado polo Ministerio de Educación, en colaboración coas Comunidades Autónomas, que ten entre os seus obxectivos favorecer a movilidade internacional dos docentes.

Axudas para a realización de actividades formación en linguas estranxeiras para ESO e Bacharelato

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras para o ano 2019

Información: https://www.edu.xunta.es/axudasle/

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional convoca 1.600 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019.
Prazo aberto dende o 21 de febreiro ata o 20 de marzo (incluído)

O mércores 15 de Xaneiro os alumnos de 1º da ESO visitaron Santiago de Compostela

O mércores 16 de Xaneiro o alumnado de 1º da ESO visitou Santiago de Compostela. Alí acudiron a ver unha obra de teatro en Inglés, visitaron o MUPEGA e o Museo da Ciencia da Universidade.