Proxecto Interdisciplinar da Biblioteca de Centro

Exposición dos Alumnos do Bacharelato de Artes

O alumnado do Bacharelato de Artes do IES Praia Barraña ten o pracer de convidarvos á inauguración da súa exposición que terá lugar no Centro Social de Boiro o día 25 de abril ás 19:00.

A temática da exposición ven a coincidir co Proxecto da Biblioteca de Centro, Ética e Dereitos dos Animais.

A exposición permanecerá no Centro Social durante un mes.

Blogue sobre enerxías renovables

O alumnado de 3º ESO B (sección bilingüe), con motivo da III Semana Temática "Desenvolvemento Sostible",  realizou  na matería de Tecnoloxías, en colaboración co Departamento de Inglés, un traballo sobre enerxías renovables que se recolle no seguinte blogue: renewablenergiesboiro.blogspot.com.es

Inauguración da III Semana Temática do Centro "Desenvolvemento Sostible"

O IES Praia Barraña de Boiro celebra na semana do 11 ao 15 de abril  a III Semana Temática, coordinado pola Biblioteca Escolar, dedicada este curso ao Desenvolvemento Sostible.

Hoxe luns 11 de abril, tivo lugar o acto de presentación do evento.

O alumnado asistiu á proxección dos diversos traballos audiovisuais realizados  e á estrea do documental “O legado das Rías Galegas” de Jorge J. Candán.

Asemade hai toda una serie de traballos de investigación expostos en diversos espazos do centro.

Clausura II Semana Temática

(La Voz de Galicia, 30 de abril de 2015)

Clausura II Semana Temática: Baile tradicional galego

O IES Praia Barraña de Boiro celebrou, entre o 20 e o 24 de abril, a II Semana Temática dedicada este curso ás “Tradicións e Costumes”.

Durante a semana leváronse a cabo unha serie de actividades e exposicións do traballo realizado polo alumnado.  O obxectivo fundamental de todo este proxecto, proposto pola Biblioteca Escolar do centro, é fomentar o interese pola investigación no noso alumnado, o interese pola súa contorna, polos nosos costumes, pola nosa tradición.

Inaugurouse a Semana Temática cun concerto didáctico de Narf, “De Rosalía a Craveirinha, A marabillosa viaxe da lingua galega”.  Tamén tivemos a sorte contar con  Quico Cadaval, o grande contador de historias,  e con Uxía, quen nos deleitou cuns talleres de cerámica. O punto e final a esta semana repleta de actividades púxoo o  magnífico grupo  de baile galego Xilbarbeira, composto por alumnas do noso bacharelato.

Baile tradicional galego -grupo Xilbarbeira-.

Actividades da II Semana Temática

Onte celebramos outra xornada de actividades culturais no IES Praia Barraña de Boiro, no marco do II Proxecto de Biblioteca de Centro, na Semana das Tradicións e Costumes.
Visitounos Uxía, unha oleira que nos ensinou o manexo do torno de alfarería, que nos engaiolou a todos, en especial aos rapaces e rapazas que foron quen de tornear algunha peciña de arxila. Foi unha xornada moi distendida e sobre todo aprenderon a valorar o traballo artesán e tiñeron a satisfacción de realizar utensilios por si mesmos.

Ao longo da semana exaltamos o valor do propio, a importancia da tradición, dos costumes, da lingua,… como conformadores da nosa identidade. Valorando o noso poderemos valorar o alleo.

Hoxe en diferentes espazos do centro, o alumnado dispuso mesas temáticas que reflectían as tradicións culturais e gastronómicas de diversos países anglófonos, como a India, os Estados Unidos e o Reino Unido.

Mañá pecharemos os actos desta segunda Semana Temática cunha exhibición de baile tradicional por parte de alumnado de segundo de bacharelato.

Semana Temática: Quico Cadaval

(La Voz de Galicia, 22 de abril 2015)

(Diario de Arousa, 22 de abril 2015)

Versos de Rosalía inauguran a Semana Temática en Barraña

O concerto de NARF foi o primeiro acto dunha semana repleta de actividades culturais. Enlace á noticia La Voz de Galicia.

(La Voz de Galicia, 21 de Abril 2015)