Biblioteca do IES Praia Barraña

HORARIO DE FUNCIONAMENTO DA BIBLIOTECA:

A biblioteca permanecerá aberta para acceso libre do alumnado do centro de

9:20 a 13:20 h.

DESCRIPCIÓN E GALERÍA DE IMAXES DA NOSA BIBLIOTECA

BLOGUE DA BIBLIOTECA:

Prema na imáxen para acceder.

LEO NO VERÁN

APADRIÑAMENTO LECTOR

O pasado 1 de xuño o alumnado de 2º da ESO apadriñaron lectores e lectoras de infantil, de 5 anos, no colexio Praia Xardín. Grandes e pequenos gozaron da lectura e pasaron unha hora moi divertida.

Esta actividade é o segundo curso que se realiza e consideramos a experiencia moi positiva. Dende a Biblioteca Escolar seguiremos traballando polo fomento da lectura e pola relación e comunicación con outras bibliotecas da contorna.

V Semana Temática. "Boiro"

No IES Praia Barraña celebramos estes días a nosa Semana Temática, que vai xa pola V edición.

As actividades parten dun proxecto da Biblioteca Escolar no que desde o distintos departamentos temáticos, o alumnado investiga arredor dun tema. Este ano centramos o foco de atención na investigación da vila de Boiro.

Os estudantes realizaron un traballo de investigación sobre os petroglifos, as igrexas e cruceiros, as profesións tradicionais da contorna, o relevo, as aldeas e lugares emblemáticos, o deporte, a literatura… así como estatísticas de temas do seu interese.

A inauguración tivo lugar o luns 16 cunha charla do historiador local Antón Rodríguez Gallardo: Achega á nosa historia a través da fotografía, na que os estudantes puideron comprobar como era a vila, as rúas e edificacións, o transporte e tamén o ocio e costumes dos boirenses nos anos vinte a sesenta do pasado século.

O martes 17, o alumnado de 1º e 2º de ESO fixeron unha andaina, guiados por alumnado de 2º de bacharelato, desde o instituto ao Castelo de Vitres e acompañados polo profesorado de Educación Física.

O día 18 visitou o centro o grupo de rock noise Agorafobia, que deleitou ao alumnado non só coa súa música senón tamén coa súa experiencia na difícil carreira musical. A antiga alumna do centro e cantante do grupo, Susana Saavedra, animou a todos a loitar polos seus soños e a crer no que cadaquén desexe ser.

Para o alumnado de Bacharelato de Artes, o técnico de cultura do Centro Social da vila, Alberto García, fomentou a creatividade dos futuros artistas locais e informou das canles para dar a coñecer os seus traballos.
A clausura da Semana tivo lugar o venres 20, coa celebración dunha feira deportiva, coa participación de todos os clubs deportivos da vila e coa actuación dos antigos alumnos do centro, Sabela King e Benxa, voz e guitarra do grupo The Lákazans, que namorou ao público co mellor soul da Barbanza.

Desexamos que estas experiencias aumenten en peso e importancia, pois temos comprobado que o traballo multidisciplinario é unha das mellores maneiras de avanzar nesta aventura pedagóxica.

AQUÍ vos deixo unha ligazón á galería de fotos

O día dos Namorados

Xa está aquí o amor ocupando os nosos corazóns, e a Biblioteca desbordando o centro con actividades.

• Non deixes de pasar polo muro do amor e escribir a túa mensaxe.
  •  Lembra, un doce agasallo agarda a quen complete os corazóns antes. Tendes que resolver o puzzle atopando o anaco que falta e entregalo na Biblioteca.
  • Igualmente, quen completae os poemas ciscados polo centro, terá outro agasallo.
  • Fai fotos no photocall e compárteas co hashtag #barrañamor . A foto máis romántica terá tamén un agasallo.

Coñeces a orixe de San Valentín?

Benvida ao novo curso 2017-2018

Benvida a todas e todos!

Agardámonos un curso máis na biblioteca, esperando a vosa participación nas actividades que vos temos preparadas.

Anímate a participar no club de lectura e no equipo de voluntario/as, os Boirotekas.

Xa temos en marcha varios concursos para este mes. Comezamos cunha convocatoria para deseñar unha mascota para a biblio e deseguida pasaremos aos concursos propios do outono e do Samaín. Xa será a nosa sexta convocactoria do concurso de fotos e relatos de medo e decoración de cabazas.

Xa están ademais expostas as novidades de lectura nos andeis, quentiñas. Vinde!