Biblioteca do IES Praia Barraña

HORARIO DE FUNCIONAMENTO DA BIBLIOTECA:

A biblioteca permanecerá aberta para acceso libre do alumnado do centro de

9:20 a 13:20 h.

DESCRIPCIÓN E GALERÍA DE IMAXES DA NOSA BIBLIOTECA

BLOGUE DA BIBLIOTECA:

Prema na imáxen para acceder.

LEO NO VERÁN

APADRIÑAMENTO LECTOR

O pasado 1 de xuño o alumnado de 2º da ESO apadriñaron lectores e lectoras de infantil, de 5 anos, no colexio Praia Xardín. Grandes e pequenos gozaron da lectura e pasaron unha hora moi divertida.

Esta actividade é o segundo curso que se realiza e consideramos a experiencia moi positiva. Dende a Biblioteca Escolar seguiremos traballando polo fomento da lectura e pola relación e comunicación con outras bibliotecas da contorna.

V Semana Temática. "Boiro"

No IES Praia Barraña celebramos estes días a nosa Semana Temática, que vai xa pola V edición.

As actividades parten dun proxecto da Biblioteca Escolar no que desde o distintos departamentos temáticos, o alumnado investiga arredor dun tema. Este ano centramos o foco de atención na investigación da vila de Boiro.

Os estudantes realizaron un traballo de investigación sobre os petroglifos, as igrexas e cruceiros, as profesións tradicionais da contorna, o relevo, as aldeas e lugares emblemáticos, o deporte, a literatura… así como estatísticas de temas do seu interese.

A inauguración tivo lugar o luns 16 cunha charla do historiador local Antón Rodríguez Gallardo: Achega á nosa historia a través da fotografía, na que os estudantes puideron comprobar como era a vila, as rúas e edificacións, o transporte e tamén o ocio e costumes dos boirenses nos anos vinte a sesenta do pasado século.

O martes 17, o alumnado de 1º e 2º de ESO fixeron unha andaina, guiados por alumnado de 2º de bacharelato, desde o instituto ao Castelo de Vitres e acompañados polo profesorado de Educación Física.

O día 18 visitou o centro o grupo de rock noise Agorafobia, que deleitou ao alumnado non só coa súa música senón tamén coa súa experiencia na difícil carreira musical. A antiga alumna do centro e cantante do grupo, Susana Saavedra, animou a todos a loitar polos seus soños e a crer no que cadaquén desexe ser.

Para o alumnado de Bacharelato de Artes, o técnico de cultura do Centro Social da vila, Alberto García, fomentou a creatividade dos futuros artistas locais e informou das canles para dar a coñecer os seus traballos.
A clausura da Semana tivo lugar o venres 20, coa celebración dunha feira deportiva, coa participación de todos os clubs deportivos da vila e coa actuación dos antigos alumnos do centro, Sabela King e Benxa, voz e guitarra do grupo The Lákazans, que namorou ao público co mellor soul da Barbanza.

Desexamos que estas experiencias aumenten en peso e importancia, pois temos comprobado que o traballo multidisciplinario é unha das mellores maneiras de avanzar nesta aventura pedagóxica.

AQUÍ vos deixo unha ligazón á galería de fotos

O día dos Namorados

Xa está aquí o amor ocupando os nosos corazóns, e a Biblioteca desbordando o centro con actividades.

• Non deixes de pasar polo muro do amor e escribir a túa mensaxe.
  •  Lembra, un doce agasallo agarda a quen complete os corazóns antes. Tendes que resolver o puzzle atopando o anaco que falta e entregalo na Biblioteca.
  • Igualmente, quen completae os poemas ciscados polo centro, terá outro agasallo.
  • Fai fotos no photocall e compárteas co hashtag #barrañamor . A foto máis romántica terá tamén un agasallo.

Coñeces a orixe de San Valentín?

Benvida ao novo curso 2017-2018

Benvida a todas e todos!

Agardámonos un curso máis na biblioteca, esperando a vosa participación nas actividades que vos temos preparadas.

Anímate a participar no club de lectura e no equipo de voluntario/as, os Boirotekas.

Xa temos en marcha varios concursos para este mes. Comezamos cunha convocatoria para deseñar unha mascota para a biblio e deseguida pasaremos aos concursos propios do outono e do Samaín. Xa será a nosa sexta convocactoria do concurso de fotos e relatos de medo e decoración de cabazas.

Xa están ademais expostas as novidades de lectura nos andeis, quentiñas. Vinde!

A nosa música de loito coa morte de Narf

O pasado 16 de novembro morreu Fran Pérez "NARF" con apenas 48 anos.
Un grande da música galega, que con fermoso sentimento púxolle música e ritmo ás inmortáis verbas de Rosalía.

Amigo do noso centro, visitounos por última vez en abril do ano pasado, cando nos obsequiou cun marabilloso concerto.

Alá donde estés, Fran, agardamos que sigas medrando na música...