Nadal no IES Praia Barraña

Rematamos este primeiro trimestre celebrando a entrada do inverno e a chegada das festas de Nadal. Para isto dende o equipo de Barraña enreda organizamos algunhas actividades:

- Mercado solidario de libros de 2ª man, doados pola comunidade educativa. A recadación (210 euros) foi xa entregada á Cruz Vermella de Boiro para o seu programa de inclusión.

- Concurso de tarxetas de Nadal. O gañador, Yago F., de 1º ESO, foi premiado cun cheque-agasallo de 25 euros que poderá gastar nunha libraría papelería local.

- Decoración e concurso "Aulas de inverno": decoramos a planta baixa coa axuda dos adornos que nos agasallaron os usuarios do Centro de Día de Boiro, e convocamos un concurso de decoración das aulas. É unha pena que non contásemos con máis participación, pero agradecemos o esforzo de quen si o fixo. Os gañadores foron os alumnos e alumnas de 1º ESO A, que desfrutaron dunha merenda na nosa cafetaría o úlimo día de clase.

- Recomendacións lectoras da Boiroteca para todas as idades.

- Entrega de estrelas e tarxetas de Nadal ao Centro de Día de Boiro, elaboradas por alumnado do centro.

- Instalación da nosa árbore dos desexos, realizada polo departamento de educación plástica e visual coa colaboración de alumnado.

Agardamos que vos gustasen as iniciativas e que vos animades a participar nas que xa estamos argallando. Barraña non enreda so, necesita de todos e todas.