FONDO DE LIBROS

19/05/2022 12:31

Procedemento de participación no fondo de libros de texto

Solicitudes do 19/05 ao 22/06, ámbolos dous incluidos

Anexo I                 Anexo II

ESCOLA DE PAIS E NAIS

13/05/2022 12:23

CHARLA ESCOLA DE PAIS E NAIS

Estimadas familias, O CAFI de Santiago propón unha charla que terá lugar o xoves 26 de maio de 17h a 19h, impartida polo doutor en psicoloxía Antonio Rial Boubeta, para falar das adiccións dixitais, a entrada é libre.

OS MATERIAIS, POR QUÉ OS ADORO'

08/04/2022 14:17
Charla que recibiu o alumnado da materia Física e Química de 4º ESO (A+B+C) o pasado mércores 6 de abril.
A charla encadrase dentro do programa "A Ponte entre o ensino medio e a USC" e foi impartida polo Profesor Francisco Guitián Rivera, profesor emérito da área de Edafoloxía e Química Agrícola e director do Instituto de Cerámica de Galicia. A charla, de título: "Os materiais, por qué os adoro?",  pretendía achegar ao alumnado as novas propiedades e aplicacións que poden adquirir as materias primas cando son procesadas cunha determinada microestructura.

SOLICITUDE DE BOLSA

30/03/2022 13:27
Modifícanse os prazos e o procedemento de xestión das solicitudes de bolsas de carácter xeral para estudos non universitarios (FP, Bacharelato e outros) e universitarios (grado e máster) para o vindeiro curso académico 2022/2023.

O prazo para presentar as solicitudes é do 30 de marzo ao 12 de maio, ámbolos dous inclusive.

A presentación realízase a través da sede electrónica do Ministerio de Educación. Na seguinte ligazón: https://sede.educacion.gob.es/sede/login/inicio.jjsp...

Na 1ª Fase realizaranse as comprobacións económicas.
As unidades de tramitación de bolsas revisarán os datos persoais e familiares necesarios para a comprobación da renda e patrimonio familiar e enviarán as solicitudes á Axencia Tributaria para o seu cálculo.

Na 2ª fase informarase @s solicitantes do resultado das comprobacións económicas anteriores, dándolles un prazo para formular alegacións se procede e informarase tamén do procedemento e prazo para que poidan modificar a súa solicitude inicial, no relativo aos datos académicos.
Máis información na seguinte ligazón:

A convocatoria de axudas para alumnos con necesidades específicas de apoio educativo publicarase despois da convocatoria xeral, a partir do mes de maio.

Para clarexar calquera dúbida contacta coa Secretaría do centro.

n/d

Actualización Normativa de Avaliación

25/03/2022 09:32

Segundo a Orde do 25 de xaneiro publicado no DOG do venres 11 de febreiro de 2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación

Informamos dos cambios máis destacables no cadro seguinte:

Desaparición da avaliación extraordinaria na ESO. Na ESO, non hai exames en setembro.

Manténse a avaliación extraordinaria en Bacharelato.

Datas da 3º avaliación e da avaliación final.

ENSINANZA

3º AVALIACIÓN

AVALIACIÓN FINAL

AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA

A partir do 6/06/2022

A partir do 23/06/2022

Non hai.

1º BACHARELATO

A partir do 6/06/2022

PROBAS do 20 ao 22 de xuño

AVALIACIÓNS a partir do 23 de xuño

2º BACHARELATO

Data límite: 18/05/2022

PROBAS do 20 ao 22 de xuño

AVALIACIÓNS a partir do 23 de xuño

CM GUÍA NO MEDIO NATURAL E TEMPO DE LECER

A partir do 23/06/2022

Non hai.

ADMISIÓN ALUMNADO 1º ESO CURSO 2022-2023

25/02/2022

Infórmase que todo o alumnado de 6º de primaria adscrito ao IES de Porto do Son e que realizou a reserva para cursar 1º ESO no vindeiro curso 2022-2023 está admitido.

DES-EUCALIPTIZACIÓN

25/02/2022 12:04
Saída de 1º De Bacharelato a Vilar, Baroña, para participar na deseucaliptización  dunha zona de mananciais. Para rematar a xornada plantamos árbores autóctonas e así substituír os eucaliptos sacados anteriormente.
Queremos agradecer a Comunidades de Montes de Baroña por invitarnos a participar nesta actividade e polo bo trato recibido. Esperamos poder volver a traballar con vos pronto!!

DÍA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

11/02/2022 14:26

O pasado 11 de febreiro celebramos o Día da Muller e a Nena na Ciencia cunha charla de María Mayán, investigadora e directora do INIBIC da Coruña, e con dous vídeos de Sara Dios e Nerea Vidal, exalumnas do centro, que actualmente traballan como enxeñeiras no campo da aeronaútica e as enerxías renovables. Queremos darlle as grazas polo tempo que nos adicaron e felicitalas polo bo traballo que realizan.

PROCLAMACIÓN DE CANDIDATOS/AS AO CONSELLO ESCOLAR

23/11/2021

Tras a terceira reunión da Xunta Electoral do IES de Porto do Son celebrada o 23 de novembro de 2021 ás 12:00, fánse públicas as listaxes de representantes ao Consello Escolar.

PAIS/NAIS/TITORES LEGAIS

Electo:

Francisco Javier OUJO POUSO

Suplentes:

1- María Avelina PIÑEIRO ABEIJÓN

2- María BLANCO LAÍÑO

3- Belén PÉREZ SANTOS

4- Juan Carlos REGO SAMPEDRO

REPRESENTANTE DA ANPA "FRAGA DE NOVIO"

Josefa GONZÁLEZ MANEIRO

PROFESORES/AS