Teléfono e fax.

IES de Porto do Son

Tf. 881866707 Fax. 881866709 / ies.porto.son@edu.xunta.es / As Laxes 18, CP 15970, Porto do Son

El Quijote por Ricardo Frazer

14/11/2017

Esta mañá unha boa parte do alumnado asistiu na Casa de Cultura á posta en escena de El Quijote. R2D2 e o actor Ricardo Frazer reflexionan en escena sobre a lectura que na actualidade se pode facer da obra de Cervantes. A máquina e o home lévannos a momentos cheos de humor, mais tamén a deternos a pensar sobre por que esta novela continúa vixente nestes tempos.

Sen dúbida, unha interesantísima actividade organizada polo departamento de Lingua Castelá, na que coincidiron con alumnado dun centro de Noia.

MAGOSTO, OUTONO 2017

10/11/2017

Estupendo magosto! As castañas no seu punto e a paella exquisita! Estivo ben lembrar cos mozos e mozas do centro a corda, o aro, a goma, o tres en raia, a mariola... E mesmo facer estiramentos con posturas inimaxinables nun twister improvisado! Aí van os agradecementos... Á ANPA que pagou as castañas, aos profes que foron ás setas con Antón para que el e Rosi puideran preparar a paella, a Virginia e ao seu grupo de 3º de ESO que axudaron coas castañas, aos mozos e mozas de Artes Escénicas, a Manolo e Chus polo biscoito... e... seguro que alguén queda...! Unha boa xornada de convivencia!

GAÑADORES DO CONCURSO DE RELATO CURTO DE MEDO!!!

10/11/2017

O equipo de biblioteca vén de entregar hoxe os premios a Érika, Suso e Susana, gañadores do Concurso de relatos curtos de medo! Podedes ler os seus textos na entrada do blog da biblio!

NOTAS DE CORTE 2017/2018 E PARÁMETROS DE PONDERACIÓN 2018/2019

08/11/2017

Para o alumnado de BACH. Prestade atención ás

NOTAS DE CORTE do 2017/2018 e aos

PARÁMETROS DE PONDERACIÓN

das materias ABAU 2018/2019.

LEVAMOS A NOSA PEZA DE RADIOTEATRO Á RADIO!

07/11/2017

Onte pola mañá o alumnado de Artes Escénicas foi entrevistado na radio municipal. Falaron do proceso de creación da súa peza A noite de Samaín, creada con Fanfarra de Soños no obradoiro de radioteatro que nos ofreceu o Concello. Estes mozos e mozas, e a súa profesora, Ánxela Doval, salientaron a importancia da dinámica creada, da estimulación... Aprenderon a importancia de comunicar nun medio no que a expresividade se basea principalmente na voz. A valoración da actividade foi moi positiva, tanto por parte do alumnado como do profesorado. Repetiremos!!!

Achegámosvos o podcast do programa:

Na prensa sacaron a nova:

VISITA ÁS MINAS DE SAN FINX

05/11/2017

O alumnado de 4º de ESO visitou o venres pasado as minas de San Finx. Foi unha saída interdisciplinar organizada polos departamentos de Lingua Galega e Xeografía e Historia que complementa o traballo realizado a partir da lectura da obra Febre, de Hector Carré, ambientada na zona de Noia e Lousame na época da "febre do wolframio". Os guías mostráronlles os diferentes espazos da zona, a sala do museo e déronlles unha charla sobre a historia da mina. Hai uns anos o autor estivera no centro e, daquela, o alumnado, que tamén se desprazara a Noia e á mina, fixéralle unha entrevista ao autor na nosa biblioteca.

NA XVIII MOSTRA DE CURTAS DE NOIA

05/11/2017

Noia está estes días engalanada para recibir a sétima arte e nós asistimos o venres pasado como convidados á sección “Curta Cativa”, no Coliseo Noela. En colaboración con "Aldeas Infantís", que celebra este ano o seu 50 aniversario, proxectaron as curtametraxes DistintosVuelta al mundoPrincesa de hielo, e Pez, que se enmarcan dentro do programa  que permite levar a cabo a loita polos dereitos infantís “Yo también cuento”. Na mesma liña, The Box, que nos emocionou lembrándonos o problema dos nenos refuxiados que foxen da guerra de Siria. O alumnado de 2º de ESO disfrutou unha mañá de cine e valores. A saída insírese no tema interdisciplinar da Comunicación e ten especial interese para os mozos e mozas que cursan a materia de ITI, centrada neste nivel no tratamento da alfabetización audiovisual.

RADIO TEATRO / UNHA NOITE DO SAMAÍN

31/10/2017

Xa hai uns anos Fanfarra de soños estivo connosco para levarnos ao mundo do teatro na radio. Este ano traballaremos o tema interdisciplinar da COMUNICACIÓN e da súa man veñen xa os nosos primeiros pasos, grazas a esta actividade ofrecida dende a Área de Xuventude do Concello. No blog da biblioteca podedes ver máis imaxes deste obradoiro no que o alumnado creou a peza Unha noite de Samaín:

UNHA NOITE DO SAMAÍN

A COMUNICACIÓN: LINGUAXE DE SIGNOS NO IES

27/10/2017 19:13

O alumnado de 1º de ESO tivo esta semana unha lección especial de lingua castelá. Rocío, a nosa compañeira do departamento de Orientación, ensinoulles como comunicarse coas mans. Podedes ver a entrada no blog da biblio.

RUTA DA AUGA, 2017-18

23/10/2017

Iniciamos o curso 2017-18, un ano máis, coa Ruta da Auga. Supón o inicio do traballo por proxectos en 1º de ESO, poñer os primeiros chanzos da convivencia desta nova xeración, crear conciencia de grupo, fomentar no alumnado o interese por coñecer o entorno e respectalo, transformar o concello de Porto do Son nunha aula, abrir as portas do centro a todo o que pode estimular o interese pola formación e transformar os mozos e mozas que pasan polo IES de Porto do Son nos seus mellores embaixadores.

Foron guiados polos alumnos e alumnas do Ciclo de Condución de Grupos no Medio Natural. Unha primeira práctica para a maioría, e unha oportunidade de demostrar o aprendido para algúns deles. Teñen no propio centro unha recreación do que puideran ser os seus primeiros "clientes": 60 rapaces novos e os seus profesores! E FIXÉRONO MOI BEN! Podedes velo neste vídeo: