O procedemento de reclamación das cualificacións

XII OLIMPÍADA XEOLÓXICA

26/02/2021

O alumnado da materia de Xeoloxía de 2º Bacharelato participou na XII Olimpíada Xeolóxica (este ano virtual) e os resultados, por segundo ano consecutivo, foron excelentes. Laura Pego quedou segunda na categoría individual, e por outra banda, Érika Vila, Rita Vila, Marta Olveira e María Calo, conseguiron o primeiro premio na categoría de grupos. Non hai que esquecer o bo facer de Saulo Rey, Laura Lojo e Valentín Bonfiglio axudando ao éxito do grupo. Tendo en conta a dificultade das probas e o bo nivel dos outros centros que participaron, sobran os motivos para estar orgullosos do seu traballo. Rock on!!!!!!

SOLICITUDE DE RESERVA ALUMNADO DE CENTROS ADSCRITOS

25/02/2021 09:24

COMUNICAMOS QUE:

Rematado o prazo para presentación de solicitude de reserva do alumnado dos centros adscritos, tódolos solicitantes foron admitidos.

DA CIENCIA AOS VERSOS NO DÍA DE ROSALÍA

24/02/2021

Achegamos os enlaces ao programa de divulgación científica Da estrela Rosalía ás mulleres astrónomas. É resultado do traballo co alumnado de 3º de ESO D nas materias de Matemáticas e Lingua Galega para conmemorar o Día da Muller e a nena na Ciencia e o Día de Rosalía.

Partimos da estrela Rosalía para poñer en valor as mulleres científicas e o uso da lingua galega para comunicar ciencia.

E hoxe, 24 de febreiro, pechamos coa astrónoma galega Antonia Ferrín e co sorriso fachendoso de Rosalía de Castro!

11 DE FEBREIRO, DÍA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

11/02/2021 00:00

Hoxe 11 de febreiro, conmemoramos o Día da Muller e a Nena na Ciencia!

O alumnado de 3º de ESO D presenta en Onda Perseveira, dende as materias de Matemáticas e Lingua Galega, o programa Da estrela Rosalía ás mulleres astrónomaso primeiro dos podcasts que publicarán ata o 24 de febreiro, Día de Rosalía.

Pola súa parte, o alumnado de 2º de bacharelato, nun proxecto da materia de Lingua Castelá e biblioteca, súmase con vídeos que poñen en valor o traballo de relavantes mulleres científicas.

Animádevos a coñecer estas producións nos blogs de Onda Perseveira e Etikeles!

Os Resentidos elixen a Antón Romero como ilustrador do novo disco

22/01/2021

Póster en inglés

22/01/2021

Entrega de premios pola elaboración de pósters en Lingua Inglesa en 1º e 3º ESO.

Isaac, bronce no Campionato de España Junior de Taekwondo

21/12/2020 11:36
Isaac Blanco (1º Bacharelato C) alzouse co bronce no Campionato de España Junior  de Taekwondo, o pasado 6 de decembro. Foi convocado a 3 días da competición e tivo que axustar o seu peso case sen marxe de tempo. Aínda así, cumpriu e competiu como nunca, conseguindo un excelente 3º posto.
Parabéns Isaac!

Solicitude participación no procedemento de distribución de máscaras

16/11/2020

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar é beneficiario directo: non ten que presentar solicitude.

"INTRUCIÓNS PARA TOMAR CAFÉ" CON NÚÑEZ SINGALA

05/11/2020

Onte, despois de ter que adiala polo confinamento, estivo co alumnado de 2º de Bacharelato Manuel Núñez Singala dentro do programa Encontros Literarios promovidos pola Dirección Xeral do Libro e o Fomento da Lectura do Ministerio de Educación. Podedes ler máis sobre a actividade no Blog da Biblioteca.