SOBRE OS LIBROS DE 1º E 3º ESO PARA O CURSO 2016-2017

15/09/2016 22:26

Informamos que ata hoxe non foi posible cargar as existencias do fondo de libros de 1º e 3º ESO. Dado que teremos que adquirir para tal fondo novos libros é inevitable que se retrase o reparto ao alumnado, ou que este sexa parcial (mentres non cheguen os novos libros). Este retraso non se debe a neglixencia na tramitación deste IES.

TELÉFONOS DO IES

12/09/2016 13:44

O NOVO TF DO IES É

nº de fax>> 881866709

A Consellería cambiou os vellos números dos centro. Parece ser que ata dentro de varios días non redirixen a chamada desde o número vello. Chamen ao número que arriba se indica.

Desculpen as molestias. Non é responsabilidade do IES.

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO CURSO 2015-2016

30/08/2016 20:04
08/09/2016 20:04

Devolución dos libros do curso 2015-16

Os libros de texto adquiridos con cargo ó vale do curso 2015-16 (axudas de libros) e os proporcionados dende o fondo solidario do centro do curso 2015-16 terán que ser devoltos polos alumnos en dirección a David.

Do 1 ao 7 de setembro.

Despois do día 7 de setembro non se recollerán.

Igualmente, aquelas familias que non fosen beneficiarias deste tipo de axudas e que voluntariamente desexen donar ó centro os libros de texto poderano facer na secretaría do centro, pasando estes libros a formar parte do banco de libros do centro e, deste xeito, poder ser empregados no vindeiro curso por outro alumnado.

Consecuencias da falta de devolución.-

A falta de devolución dos libros de texto naqueles casos nos que exista a obriga de facelo, será causa de exclusión do fondo solidario de libros de texto e das convocatorias de axudas.

CALENDARIOS SETEMBRO

Nos arquivos adxuntos podedes ver: o calendario de setembro e o calendario de avaliacións.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016-2017

PREMA AQUÍ,

OU NO ARQUIVO ADXUNTO,

PARA VER OS LIBROS DO

CURSO 2016-2017

Os libros específicos do alumnado de PMAR, agardar a setembro.

AXUDAS ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO, MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO PARA O CURSO 2016/17

Dende a dirección do IES de Porto do Son infórmase da apertura do prazo para solicitar as axudas convocadas pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para a adquisición de libros de texto (cursos 2º e 4º da ESO) ,para a participación no fondo solidario de libros de texto (1º e 3º da ESO), e para mercar material escolar (1º,2º,3º,e 4º da ESO) para o vindeiro curso 2016/17.

Estes procedementos estarán regulados pola Orde do 27 de abril de 2016, publicada no DOG o pasado 16 de maio de 2016.

O impreso ( Anexo I da Orde) para realizar as correspondentes solicitudes poderá recollerse na secretaría do centro. Este deberá presentaranse cuberto (acompañados da documentación necesaria) na mesma secretaría do centro non máis tarde do 23 de xuño de 2016.

O alumnado que repita 4º da ESO no curso 2016/17, cando non tivese presentado a solicitude de axuda no prazo indicado, tamén poderá presentala no prazo dun (1) mes desde a formalización da matrícula.

AVISO IMPORTANTE:

Devolución dos libros do curso 2015-16

Os libros de texto adquiridos con cargo ó vale do curso 2015-16 (axudas de libros) e os proporcionados dende o fondo solidario do centro do curso 2015-16 terán que ser devoltos polos alumnos aos seus respectivos titores/as o día 27 de xuño para formar parte dun banco de libros do centro. Aqueles alumnos/as con materias pendentes para setembro poderán quedar cos libros correspondentes e devolvelos non máis tarde do día 7 de setembro.

Consecuencias da falta de devolución.- A falta de devolución dos libros de texto naqueles

de texto e das convocatorias de axudas.

Programa 20 Aniversario IES de Porto do Son

Protagonistas en Xuventude

Lingua e Literatura Galega: Criterios de cualificación, promoción e recuperación/ Contidos mínimos

No arquivo adxunto podense consultar os criterios de cualificación, promoción e recuperación, xunto cos contidos mínimos establecidos polo Departamento de Lingua Galega para o curso 2015-2016.

CALENDARIO DE EXAMENES DE SETEMBRO 2015

O día 1 de setembro se farán todos os examenes de asignaturas pendentes   (asignaturas suspensas de cursos pasados) e algúns examenes de bacharelato.

Os días 2 e 3 examenes de ESO e Bacharelato.

Podedes consultar os horarios nos arquivos adxuntos