6º Curso

DÍA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

11/02/2022 14:26

O pasado 11 de febreiro celebramos o Día da Muller e a Nena na Ciencia cunha charla de María Mayán, investigadora e directora do INIBIC da Coruña, e con dous vídeos de Sara Dios e Nerea Vidal, exalumnas do centro, que actualmente traballan como enxeñeiras no campo da aeronaútica e as enerxías renovables. Queremos darlle as grazas polo tempo que nos adicaron e felicitalas polo bo traballo que realizan.

"INTRUCIÓNS PARA TOMAR CAFÉ" CON NÚÑEZ SINGALA

05/11/2020

Onte, despois de ter que adiala polo confinamento, estivo co alumnado de 2º de Bacharelato Manuel Núñez Singala dentro do programa Encontros Literarios promovidos pola Dirección Xeral do Libro e o Fomento da Lectura do Ministerio de Educación. Podedes ler máis sobre a actividade no Blog da Biblioteca.