2º ESO. Roteiro do Castro.

Un camiño cara as raíces do noso patrimonio (material e inmaterial), desde a Vila do Porto do Son ata o Castro de Baroña.

VOCABULARIO DA SOSTIBILIDADE

29/06/2019

O alumnado de 2ESOB, na materia de Lingua Galega, no marco das actividades da Ruta aos Castros e do tema interdisciplinar da Sostibilidade, realizou un Vocabulario da Sostibilidade. Melloraron así a súa competencia lingüística, o dominio da definición e, por suposto, a conciencia do compromiso co entorno e o planeta. Creando xuízo crítico que xera accións!

VOCABULARIO DA SOSTIBILIDADE

More presentations from etikeles

O VÍDEO DA RUTA DOS CASTROS 2018-19

28/02/2019 08:44

Sobran as palabras. Este vídeo conta de nós, do noso insti. Da nosa idea do que debe ser a educación. Do que pode ser máis alá dun currículo excesivo e inabarcable.

Roteiro a Baroña from SonCine on Vimeo.

ROTEIRO DO CASTRO 2018-19

13/02/2019

Hoxe agasallounos o sol! Non só polo día tan fermoso, senón porque a ruta dos Castros foi unha expeciencia ben fermosa Sorriso Bravo polo ciclo, polo alumnado de 2º de ESO, e mil grazas a DISCAMINO!!!! A vila, a Atalaia, Fonforrón, a Arnela, as praias, o Castro... foron hoxe a aula. Un espazo de aprendizaxe, de convivencia, de valores! SonCine montará un vídeo, xa veredes como loce o sol! Logo virán proxectiños que enriquezan a saída!

RUTA DA PRAIA DO DIQUE ATA O IES

03/01/2018

O xoves 20 de decembro o alumnado de 2º de ESO fixo a súa segunda ruta para o traballo por proxectos: a RUTA DO MAR, A PEDRA E A MEMOIRA, dende a praia do Dique ata o IES . O ano pasado, A RUTA DA AUGA, do IES ata Cans, pasando pola Aguieira, como veñen de facer os rapaces e rapazas de 1º de ESO.

Foi unha xornada luminosa, o sol foi espallando a néboa da mañá. Esa luz especial que xorde da proximidade do mar e o Barbanza. Un agasallo para rematar o trimestre.

Comezamos no Dique. A experiencia de Pepe, o profesor de Educación Física, ía abrindo o grupo. 78 rapaces e rapazas que traballarán en varias materias esta ruta. Pouco a pouco, será un proxecto que irá enriquencéndose cos anos (se vai callando, claro). O entorno tranfórmase en aula na que traballar a natureza, o respecto e a responsabilidade que temos con ela e coas xeracións vindeiras (os efectos devastadores do lume saen ao encontro, inevitablemente. A memoria. O mar que é memoria, alimento, inspiración, temor, pero tamén traballo e futuro. A pedra conta lendas, conta arte, conta xeitos de vivir. Por aí andamos e andaremos en 2º de ESO neste 2018. Aquí vos deixamos algunhas imaxes: