Escolares, Xogade, 1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Intercambio, Ciclo, Biblioteca, Complementarias, SonCine, Conmemoracións

Ciclo medio de guía no medio natural

AVISO URXENTE - INICIO CURSO 2022-2023

05/09/2022 09:08

Definitivamente o inicio do novo curso 2022-2023 será o xoves 8 de setembro para todo o alumnado do centro en horario de 10:30 a 14:00h.

OS MATERIAIS, POR QUÉ OS ADORO'

08/04/2022 14:17
Charla que recibiu o alumnado da materia Física e Química de 4º ESO (A+B+C) o pasado mércores 6 de abril.
A charla encadrase dentro do programa "A Ponte entre o ensino medio e a USC" e foi impartida polo Profesor Francisco Guitián Rivera, profesor emérito da área de Edafoloxía e Química Agrícola e director do Instituto de Cerámica de Galicia. A charla, de título: "Os materiais, por qué os adoro?",  pretendía achegar ao alumnado as novas propiedades e aplicacións que poden adquirir as materias primas cando son procesadas cunha determinada microestructura.

DES-EUCALIPTIZACIÓN

25/02/2022 12:04
Saída de 1º De Bacharelato a Vilar, Baroña, para participar na deseucaliptización  dunha zona de mananciais. Para rematar a xornada plantamos árbores autóctonas e así substituír os eucaliptos sacados anteriormente.
Queremos agradecer a Comunidades de Montes de Baroña por invitarnos a participar nesta actividade e polo bo trato recibido. Esperamos poder volver a traballar con vos pronto!!

DÍA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

11/02/2022 14:26

O pasado 11 de febreiro celebramos o Día da Muller e a Nena na Ciencia cunha charla de María Mayán, investigadora e directora do INIBIC da Coruña, e con dous vídeos de Sara Dios e Nerea Vidal, exalumnas do centro, que actualmente traballan como enxeñeiras no campo da aeronaútica e as enerxías renovables. Queremos darlle as grazas polo tempo que nos adicaron e felicitalas polo bo traballo que realizan.

Obradoiro de lectura dramatizada

01/10/2021 13:10
04/10/2021 11:10

Os días 1 e 4 de outubro terá lugar, durante o horario de lingua galega, un obradoiro de lectura dramatizada.

Será impartido por Ánxela Doval, profesora colaboradora que traballou durante moitos anos neste centro, e que é graduada en Artes Escénicas pola universidade de vigo.

Profesora encargada da actividade: Mª Xesús

"INTRUCIÓNS PARA TOMAR CAFÉ" CON NÚÑEZ SINGALA

05/11/2020

Onte, despois de ter que adiala polo confinamento, estivo co alumnado de 2º de Bacharelato Manuel Núñez Singala dentro do programa Encontros Literarios promovidos pola Dirección Xeral do Libro e o Fomento da Lectura do Ministerio de Educación. Podedes ler máis sobre a actividade no Blog da Biblioteca.

CHARLAS MICOLÓXICAS

26/10/2020 20:12

Un ano máis, o ex-profe deste centro: Antón Bécarres, veu facernos unha visita e compartiu a súa pasión polo mundo micolóxico.

ANDAINA POLO MEDIO AMBIENTE

14/12/2019

O venres pasado tivo lugar unha andaina duns 10 km realizada polo alumnado do Ciclo, algúns profesores do centro e representantes do Concello do Porto do Son. O motivo foi poñer de manifesto a preocupación da nosa comunidade educativa pola situación actual de emerxencia climática. Tras rematar a ruta, Luis Oujo, alcalde do Porto do Son, participou nun acto no centro, onde se plantou unha árbore como símbolo do compromiso do IES nesta causa.

ACTIVIDADES DO CICLO

17/11/2019

O alumnado de Ciclo do centro está moi activo nos últimos días. O xoves participaron no I Congreso Ibérico de Turismo Deportivo en Ourense, e o venres, recibiron a visita dun responsable de FEUGA (Fundación Empresa-Universidade Galega) para informalos da existencia de becas para poder realizar traballos en empresas.