PUBLICADO CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS SETEMBRO sticky icon

Para consultar o calendario das probas extraordinarias de setembro consulta a seguinte ligazón:

-PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO

NOVAS INSTRUCIÓNS ABAU 2020 sticky icon

O responsable da comisión delegada correspondente ao noso centro acaba de comunicarnos unhas instrucións a maiores das xa dadas anteriormente e a ter en conta para os días dos exames.

Ver instrucións

PRAZOS DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O ACCESO A CICLOS DE FP_ CURSO 2020/2021 sticky icon

Achégase o documento onde se detallan os prazos para a admisión e a matrícula dos Ciclos Formativos de Formación Profesional para o vindeiro curso 2020/2021.

A presentación de solicitudes abrangue dende o 25 de Xuño ás 9.00 h ata o 8 de xullo ás 13.00 h.

Realízase a través da seguinte aplicación web: https://www.edu.xunta.es/ciclosadmision/ , e debedes entregar o impreso de solicitude que se xera, no prazo indicado, en calquera Centro Educativo de Galicia con oferta de FP (recomendable solicitar cita previa).

TEATRO VIRTUAL PARA UN FIN DE CURSO ONLINE [cap.4]

Chega o capítulo final de

Un espectáculo de teatro virtual para un fin de curso a_típico e a_nómalo.

Microteatro en 30 segundos da man do alumnado de Artes escénicas. Hoxe por partida triple, despedimos esta serie de intervencións teatrais desde a casa coa orixinalidade e creatividade de Pablo, a frescura e o xenio de Raquel e a ironía e perspicacia de Nico.

A aula de Artes escénicas do IES de Melide desexamos que teñades un bo verán. Gozade deste capítulo e... Que siga o espectáculo!

TEATRO VIRTUAL PARA UN FIN DE CURSO ONLINE [cap.3]

Hoxe, no capítulo 3 de

Un espectáculo de teatro virtual para un fin de curso a_típico e a_nómalo.

O optimismo e bo humor chegan da man dun home que é a alegría das clases,  Hector, e a reflexión, a delicadeza e a cordialidade chegan da man de Paula, unha muller de corazón xeneroso.

Sen máis, goza do espectáculo de hoxe.

DOAZÓN DE XEL HIDROALCOHÓLICO

Hoxe día 25 de xuño recibimos no IES de Melide unha doazón de xel hidroalcohólico por parte de Bioetanol Galicia S.A., que conta cunha planta de produción de bioetanol en Teixeiro. Graciñas pola vosa aportación!

TEATRO VIRTUAL PARA UN FIN DE CURSO ONLINE [cap.2]

Na entrega 2 de

Un espectáculo de teatro virtual para un fin de curso a_típico e a_nómalo.

Dous cracks dos obxectivos que medran detrás das cámras. Ela expresiva, natural expontánea, el activo, voluntarioso e imparable.

Goza do espectáculo de hoxe con  Elena e Oscar.

TEATRO VIRTUAL PARA UN FIN DE CURSO ONLINE [cap.1]

O alumnado de Artes escénicas do IES de Melide presenta:

Un espectáculo de teatro virtual para un fin de curso a_típico e a_nómalo.

O a_rgalleiro alumnado de Artes escénicas de 4º de ESO non quixo que o a_burrimento se apoderase da situación, así que preparou un pequeno espectáculo desde as casas para poñer un pouco de sabor a este descafeinado fin de curso.

En pequenas pílulas de 30 segundos chegan, dende o confinanmento dos  seu fogares, as reflexións, ideas e curiosidades de 9 artistas da palabra.

Na entrega de hoxe Anita e Lucas.

Ela incombustible e expontánea, apúntase a un bombardeo, el alegre e optimista, non deixa pasar a oportunidade de regalarvos un sorriso.

Goza do espectáculo e non perdas as nosas próximas entregas.

Teléfono orientacion (provisional durante COVID-19): 636562574