TABOLEIRO sticky icon

CONVOCATORIA DE PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS DE GRAO MEDIO E SUPERIOR PARA O ANO 2018
ORDE da convocatoria
Calendario das probas de acceso
Proba de acceso a ciclos formativos de grao medio de formación profesional
Proba de acceso a ciclos formativos de grao superior de formación profesional
Solicitude ciclo medio
Solicitude ciclo superior
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CONVOCATORIA DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO CORRESPONDENTES AO CURSO 2017-2018
ORDE da convocatoria (O prazo de presentación de solicitudes será dun mes contado a partir do 2 de maio de 2018).

MARIÑA FERREIRO 1º PREMIO TRADUCIÓN TEXTOS LATINOS

Mariña Ferreiro, alumna de 2ºBACH, foi a gañadora da Olimpíada de Traducción de Galicia organizada pla SEEC (Sociedade Española de Estudos Clásicos). Onte día 25 de abril, e coincidindo coa celebración dos III LUDI COMPOSTELANI,  foille entregado o primeiro premio. Noraboa Mariña!!

PremioMariñaFerreiro

O IES DE MELIDE NOS III LUDI COMPOSTELANI

Alumnado do IES de Melide estivo nos III LUDI COMPOSTELANI, celebrados na Facultade de Filosofía en Santigo de Compostela, nos que se organizaron diferentes actividades relacionadas coa cultura clásica para alumnado de primaria e secundaria e  no que o noso centro participou organizando obradoiros de moda clásica, escritura e danza ademais de representar a Regueifa filosóf@s greg@s vs filosof@s alemáns.

IIILUDICompostelani

conferncia "MAIO DO 68 EN COMPOSTELA"

Ricardo Gurriarán, doctor en Historia Contemporánea pola Universidade de Santiago de Compostela, estivo este martes co alumnado de 1º bach que cursa a materia de historia do mundo contemporáneo para explicar como foi e como se viviu o maio do 68 en Compostela.

maio68Compostela

VISITA Ó PARQUE EÓLICO DE SOTAVENTO

O martes día 24 de abril, o alumnado de tecnoloxía visitou as instalacións do parque eólico de Sotavento. Alí poideron ver o prototipo dunha vivenda bioclimática e incluso facer un chocolote cunha cociña solar.

Sotavento

Conferencia "DIVERSIDADE SEXUAL NAS AULAS"

Onte, 23 de abril,  estivo no IES de Melide Alberto Hernández, do colectivo LGTB Ultreia, para falar sobre a diversidade sexual nas aulas ao alumnado de 3º ESO e 1º BAC.

Ultreia

ÁNGELES VÁZQUEZ ANIMA AOS MOZOS A APROVEITAR AS OPORTUNIDADES QUE OFRECE O RURAL PARA VIVIR E TRABALLAR

Destacou o potencial dos sectores gandeiro, agrícola e forestal e repasou outras actividades tamén en auxe no agro galego, caso da produción de castañas, planta ornamental, kiwis e outros froitos.

Seguir lendo...

Enlace a FALAMELIDE (Entrevista) http://falamelide.weebly.com/curso-2017-2018.html

VISITA ÁS INSTALACIÓNS DE JIM SPORTS

O pasado martes, 20 de Febreiro, o alumnado do IES de Melide tivo o pracer de visitar as instalacións da empresa JIM Sports, situada no concello de Palas de Rei.

Os grupos de 3º ESO, Economía de 1º de Bacharelato e Xeografía de 2º de Bacharelato, a cargo dos departamentos de Educación Física, Economía e Xeografía e Historia, puideron coñecer o funcionamento da maior empresa galega do sector deportivo. (Ler máis).

visita Jim Sports

O IES DE MELIDE, CAMPIÓN DE GALICIA NO CONCURSO ODISEA

O equipo de 1º BAC B Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ, formado por Ainhoa García Simón, Yara González Barral e Adrián Iglesias Campos resultou gañador de Galicia no Concurso Odisea, que organiza a sección galega da SEEC (Sociedade de Estudos Clásicos), dirixido ao profesorado e alumnado de cultura clásica, latín e grego.

O noso equipo, campión de Galicia, competirá na fase estatal o próximo xoves 1 de marzo, da que sairá o equipo gañador do Estado Español. Seguir lendo.

"A ARTE DEXENERADA", conferencia de Carolina Munáiz

O pasado 20 de febreiro o alumnado de 4º ESO e de artes de 2º BAC estivo na conferencia impartida por Carolina Munáiz "A ARTE DEXENERADA".

A charla tiña como obxectivo primeiro dar a coñecer a purga que o réxime nazi fixo dende a súa chegada ao poder en 1933 de todas as manifestacións artísticas que se alonxasen e/ou non reflectisen exactamente o ideal de beleza que se pretendía para a sociedade xermánica. (seguir lendo)