ENGLISH WEEK

Dende o 3 ata o 9 de novembro, 25 alumn@s do noso centro estarán no Centro de Inmersión Lingüística Os Peares, dentro do programa ENGLISH WEEK  organizado polo servizo de Linguas Estranxeiras da Consellería de Educación.

A finalidade do programa é promover a convivencia entre o alumnado e a motivación pola comunicación en lingua inglesa, proporcionando ao alumnado destrezas de comprensión e expresión oral a través de actividades non só académicas senón tamén de carácter cultural, de tempo libre e obradoiros, incidindo ademáis na educación en valores democráticos e nos aspectos relacionados coa sustentabilidade e coñecemento da contorna.

PREMIO MIL PRIMAVERAS PARA "EU PRESUMO DE GALEGO"

O xurado premiou o proxecto Eu presumo de galego (IES de Melide) na categoría de fomento do galego na infancia e/ou mocidade, por ofrecer un modelo de traballo de calidade para a detección de necesidades concretas en contextos galegofalantes, onde a reflexión sociolingüística e a promoción do galego entre a mocidade se insiren nun proxecto educativo transversal. Valorouse positivamente a súa flexibilidade e eficiencia, que o converten en modelo transferible tanto a contextos educativos galegofalantes como a castelanfalantes. A partir dunha actividade concreta como un concerto, o IES de Melide creou un proxecto transversal que inclúe accións relacionadas coas matemáticas, a tecnoloxía, o traballo coa madeira, a radio ou a edición de vídeo. Entregou o premio María Ortega, deputada provincial de Normalización Lingüística.

Saber máis

PremioMilPrimaveras

ESPAZOS VIRTUAIS DA BIBLIOTECA

Dende o presente curso 19-20, a nosa Biblioteca Xaquín Yebra contará con dous espazos virtuais, donde compartiremos o noso traballo e actividades con toda a comunidade escolar do IES.

Seguídenos en TWITTER e en INSTAGRAM

Esperámosvos, non só como lectores, senón tamén como parte activa da nosa biblioteca, espazo creativo de aprendizaxe por excelencia.

CUALE INGLÉS: Comezo das clases

ATENCIÓN

Comezamos as clases do programa CUALE a vindeira semana, no seguinte calendario e horario:

• CUALE A1: mércores 25 de setembro, ás 16.20
  • CUALE A2: xoves 26 de setembro, ás 16.20
  • CUALE B1: martes 24 de setembro, ás 18.20
  • CUALE B2: luns 23 de setembro, ás 18.20

Todos os niveis na AULA 201  (1º andar)

BENVIDA AO IES DE MELIDE

Comeza un novo curso e dende o IES de Melide queremos darvos a benvida a todos. Esperamos que este curso que ven cargado de proxectos novos e ilusionantes, sexa fructífero para toda a comunidade educativa.

Sabemos que co comezo do curso aparecen moitas ilusións renovadas, moitos novos proxectos e moitas novas tarefas que abordar. Pero tamén xorden medos, inquedanzas e moitos interrogantes, sobre todo no alumnado de 1º ESO que comeza a súa andadura no noso centro educativo. Co obxectivo de compartir todos estes sentimentos, de coñecer o instituto e de coñecernos  mutuamente, organizamos en colaboración co Departamento de Educación Física e de Orientación, unhas dinámicas grupais para darlle a benvida ao alumnado de 1º da ESO. Así, fomos quen de ir descubrindo dende os máis grandes aos máis pequenos recunchos do noso Centro, e tamén de construír unha Tea de Araña para comezar a tecer redes de colaboración, traballo en equipo, empatía e solidariedade.

Fotos Benvidas

CONVOCADAS AS AXUDAS PARA ALUMNADO CON NEAE E AS BECAS PARA CURSO 2019/20 ALUMANDO DE BACHARELATO E FORMACIÓN PROFESIONAL

A continuación podedes consultar dous documentos no que se explican requisitos, lugar de presentación e prazo para solicitar as bolsas para alumnado con NEAE e bolsas de carácter xeral para o curso 2019/20 para estudos postobligatorios de bacharelato e formación profesional.

RECOÑECEMENTO AOS MELLORES EXPEDIENTES DE BACHARELATO

No Palacio de Congresos de Santiago entregáronse os premios aos mellores expedientes de bacharelato e selectividade, 719 alumnos galegos recibiron a distinción resultado dunha suma de organización, traballo e, seguro, moito esforzo. Entre eles destacar a Iria Varela Pedreira e Adrián Iglesias Campos, alumnos do IES de Melide. Parabéns e noraboa polo voso esforzo ao longo de todos estes anos.

MelloresExpedientes2019

MEMORIA DO CLUB DE CIENCIAS

O IES de Melide participou por segundo ano consecutivo no Club de Ciencia. Unha das actividades que se levou a cabo durante todo este curso foi a realización dun mural informativo onde figura parte da biodiversidade que está presente na charca e nos arredores do hotel de insectos que temos na área verde do patio do instituto. Os debuxos das distintas especies e a súa edición informática foi realizada por alumnado dos distintos niveis educativos. Outras das actividades realizadas poden visualizarse no seguinte PDF memoria.

ICÍA GARCÍA CARREGAL, DO IES DE MELIDE, GAÑA O RETO LECTOR 2019

Icía García Carregal, do IES de Melide, gaña o Reto Lector 2019 pola súa recomendación de A FILLA DO MINOTAURO de Marilar Aleixandre.

Parabéns á gañadora e aos cinco finalistas!

FOTOS DAS ORLAS DE 2º BAC E ACTO DE DESPEDIDA

Na seguinte ligazón podedes ver e descargar as fotos individuais das orlas de 2º BAC 2019 e do acto de despedida.

Ligazón ás fotos individuais das orlas: preme aquí

Ligazón ás fotos do acto de despedida: preme aquí.