Axenda 21

Axenda 21 escolar galega

2º Premio no Proxecto A21EG dentro do Plan Proxecta

O día 19 de xuño de 2013, un grupo de 10 alumnos/as de 1º de ESO do IES Laxeiroacompañados polo profesor Luís Jar Pereira, participou na Xuntanza Española da A21EG en Pontevedra.

Este grupo de alumnos/as foi selecionado para expoñer o traballo "O teu contorno: Cóidao e cóidaste" a alumnado de diferentes centros de ensino secundario de seis Autonomías do Estado Español.

Neste encontro fixeronse co 2º Premio desta Xuntanza para os centros participantes dentro de Galicia e que formaban parte do Plan Proxecta. Asemade tiveron ocasión de comentar e departir con alumnado de Castilla La Mancha, País Vasco, A Rioxa, Cataluña e Canarias sobre cuestións medioambientais e sustentabilidade.

O IES.Laxeiro acada o 1º Premio ao Proceso de Implantación ou Desenvolvemento da Axenda 21 escolar

Na Resolución do 26 de Outubro , publicada no DOG do 12 de novembro,a Dirección Xeral de Sostibilidade e Paisaxe da Xunta da Galicia ven de conceder ao IES. Laxeiro un premio de 1.200€ pola súa labor de implantación ou Desenvolvemento da Axenda 21 escolar en Galicia en centros educativos do ensino público non universitario correspondente ao curso 2009 - 2010.

O arquivo adxunto queda coma testemuña do éxito acadado e polo que felicitamos aos Departamentos que están desenvolvendo estas actividades e en nome de todos eles, profes e alumnos/as, ao Xefe do Departamento de Bioloxía  e Ciencias Naturais, Luís Jar, verdadeiro impulsor destas iniciativas.

A Comunidade do IES.Laxeiro séntese unha vez máis orgullosa pola labor que se está levando a cabo en tantos eidos educativos e polos que segue colleitando tantos éxitos. ¡NORABOA!

VACA FILMS NO IES LAXEIRO

O vindeiro venres 22 de outubro, VACA FILMS,
produtora galega de cine, responsable entre outros títulos de Celda
, vai desenvolver  no IES