Procedemento de Reclamación ás Cualificacións Finais
2º BACHARELATO - MAIO & XUÑO
TRÁMITES E ACTUACIÓNS |
PRAZO |
MAIO |
XUÑO |
|
Presentación |
Reclamación formal ante a Dirección. |
Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde o día seguinte á comunicación. |
19 e 20 |
27 e 28 |
Revisión co centro |
Valoración polo departamento. |
Primeiro día lectivo seguinte ou, se fose o caso, hábil a aquel en que finalice o período de solicitude de revisión. |
23 |
29 |
Comunicación da decisión ao reclamante por parte da Xefatura de Estudos. |
Día lectivo, ou se fose o caso, hábil. |
23 |
29 |
|
Reclamación ante X.T. |
Reclamación á Xefatura Territorial no caso en que persista o desacordo. |
Dous días hábiles a partir do día seguinte á comunicación sobre a decisión adoptada. |
24 e 25 |
30 e 1 xullo |
ESO e BAC - XUÑO
TRÁMITES E ACTUACIÓNS |
PRAZOS |
|
Presentación |
Reclamación formal ante a Dirección. |
Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde o día seguinte á comunicación. |
Revisión no centro |
Decisión de modificación ou ratificación da cualificación final (Informe do equi0po docente ou Departamento Didáctico). |
Primeiro día lectivo seguinte ou, se fose o caso, hábil a aquel en que finalice o período de solicitude de revisión. |
Reunión extraordinaria para revisar o proceso de adopción da decisión de promoción ou titulación á vista das alegacións realizadas. |
Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde a finalización do período de solicitude de revisión. |
|
Comunicación da decisión ao alumnado reclamante, e á persoa docente titora. |
Día lectivo, ou se fose o caso, hábil, seguinte. |
|
Anotación nas actas de avaliación, e, no seu caso, no expediente e no historial académico, da oportuna dilixencia (Secretaría do centro) no caso de modificación dalgunha cualificación final. |
Tras o proceso de revisión. |
|
Reclamación ante a Xefatura Territorial |
Reclamación ante a Xefatura Territorial no caso de que persista o desacordo |
Dous días hábiles a partir do día seguinte á comunicación sobre a decisión adoptada. |
FP
TRÁMITES E ACTUACIÓNS |
PRAZOS |
|
Presentación |
Reclamación formal ante a Dirección. |
Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde o día seguinte á comunicación. |
Revisión no centro |
Traslado por parte da Dirección do centro ao Departamento correspondente para a emisión do informe oportuno. |
Cinco días naturais contados a partir do seguinte ao da presentación da reclamación. |
Logo de recibido o informe do Departamento, a Dirección emitirá resolución ao respecto. |
||
Comunicación da decisión ao alumnado reclamante, e á persoa docente titora. |
||
Reclamación ante a Xefatura Territorial |
Recurso de alzada ante a Xefatura Territorial, cuxa resolución agotará a vía administrativa. |
Prazo máximo dun mes a partir da súa notificación. |
NORMATIVA APLICÁBEL:
No relativo aos Ciclos Formativos de FP
-ORDE12xul2011, pola que se regulan o desenvolvemento, a avaliación e a acreditación académica do alumnado das ensinanzas de formación profesional inicial - A45 (Reclamacións sobre as cualificacións).
No relativo ao resto de ensinos do centro
-ORDE2mar2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en EInfantil, EPrimaria, ESO e BAC
-Circular 1/2022, SXEFP, pola que se precisan aspectos da ORDE2mar2021 ... para o curso 2021-2022.
-ORDE25xan2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de EPrimaria, de ESO e BAC no sistema educativo de GZ.