« Domingo Maio 22, 2022 »

2º BACHARELATO - MAIO & XUÑO

PRAZO

MAIO

XUÑO

Reclamación formal ante a Dirección.

Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde o día seguinte á comunicación.

19  e 20

27 e 28

Revisión co centro

Valoración polo departamento.

Primeiro día lectivo seguinte ou, se fose o caso, hábil a aquel en que finalice o período de solicitude de revisión.

Comunicación da decisión ao reclamante por parte da Xefatura de Estudos.

Día lectivo, ou se fose o caso, hábil.

Reclamación ante X.T.

Reclamación á Xefatura Territorial no caso en que persista o desacordo.

Dous días hábiles a partir do día seguinte á comunicación sobre a decisión adoptada.

24 e 25

30 e 1 xullo

ESO e BAC - XUÑO

PRAZOS

Revisión no centro

Decisión de modificación ou ratificación da cualificación final (Informe do equi0po docente ou Departamento Didáctico).

Reunión extraordinaria para revisar o proceso de adopción da decisión de promoción ou titulación á vista das alegacións realizadas.

Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde a finalización do período de solicitude de revisión.

Comunicación da decisión ao alumnado reclamante, e á persoa docente titora.

Día lectivo, ou se fose o caso, hábil, seguinte.

Anotación nas actas de avaliación, e, no seu caso, no expediente e no historial académico, da oportuna dilixencia (Secretaría do centro) no caso de modificación dalgunha cualificación final.

Tras o proceso de revisión.

Reclamación ante a Xefatura Territorial

Reclamación ante a Xefatura Territorial no caso de que persista o desacordo

FP

PRAZOS

Revisión no centro

Traslado por parte da Dirección do centro ao Departamento correspondente para a emisión do informe oportuno.

Cinco días naturais contados a partir do seguinte ao da presentación da reclamación.

Logo de recibido o informe do Departamento, a Dirección emitirá resolución ao respecto.

Comunicación da decisión ao alumnado reclamante, e á persoa docente titora.

Reclamación ante a Xefatura Territorial

Recurso de alzada ante a Xefatura Territorial, cuxa resolución agotará a vía administrativa.

Prazo máximo dun mes a partir da súa notificación.

NORMATIVA APLICÁBEL:

No relativo aos Ciclos Formativos de FP

-ORDE12xul2011, pola que se regulan o desenvolvemento, a avaliación e a acreditación académica do alumnado das ensinanzas de formación profesional inicial - A45 (Reclamacións sobre as cualificacións).

No relativo ao resto de ensinos do centro

-ORDE2mar2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en EInfantil, EPrimaria, ESO e BAC

-Circular 1/2022, SXEFP, pola que se precisan aspectos da ORDE2mar2021 ... para o curso 2021-2022.

-ORDE25xan2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de EPrimaria, de ESO e BAC no sistema educativo de GZ.