9ª MOBILIDADE PROXECTO ERASMUS+ KA101: "Structured Educational Visit to Schools and Training Seminars in Sweden". SUECIA

O noso compañeiro Emilio Lousa en Estocolmo

020604

O pasado mes de abril, do 23 ao 29, o profesor Emilio Lousa tivo a fortuna de participar nun curso de formación a través do noso proxecto ERASMUS+ KA101 “Derrubando Muros”. Emilio cóntanos a súa estancia en Suecia facendo un pequeno resumo de cada día que estivo alí.

Eramos case 100 profesores e fixemos moitas cousas, compartimos coñecementos e experiencias profesionais, fixemos moitos amigos e abrimos posibilidades para traballar xuntos no futuro. Así de simple, aquí está a miña aventura sueca.

• Domingo: primeira sesión do curso, a introdución e as primeiras actividades cos meus compañeiros. O persoal falounos do espírito do curso e das cousas que deberiamos facer: facer tantos amigos como podamos, abrir a mente, facer preguntas, estar inquietos e desenvolver a nosa dimensión europea. O equipo de organización explicounos amablemente como desenvolvernos en Estocolmo cos transportes, e o programa para os próximos días. Tamén os deberes que debemos facer.
  • Luns: Pola mañá visita do casco antigo. Un guía cultural experimentado explicounos sobre diferentes aspectos da historia sueca. Pola tarde comezamos cunha charla do persoal da organización, seguindo cos valores da maldición.
  • Martes, mércores e xoves. Esa foi nosa inmersión na realidade do sistema educativo sueco. Fomos a visitar a escola *Ängsokolan, o “ximnasio Kungsholmens Västra” e o “ximnasio Värmdö”
  • Venres: Tomamos un autobús e visitamos dous lugares importantes para a historia e o patrimonio cultural sueco: Sigtuna, berce do pobo sueco e Upsala, cidade universitaria de referencia para os estudantes. Sábado: Último día de curso no que presentamos ao resto dos nosos colexios as nosas conclusións do “Learning Portfolio”, que elaboraramos en equipos compostos por persoas de varios países para compartir ideas, sentimentos, coñecementos e experiencias, e transmitir o noso pensamento ao resto de persoas do curso.

En termos xerais podo dicir que a miña estancia en Estocolmo foi moi proveitosa. A organización foi marabillosa e o persoal foi moi amable e amable connosco. Cumpren co programa en todos os sentidos e poderiamos ensinar moitas cousas sobre o sistema educativo sueco e a cultura sueca para aplicar aquí no noso sistema. Puidemos visitar algunhas escolas suecas e interactuar con nenos e profesores na súa propia contorna.

Tratáronnos moi ben e recibimos moita información directa sobre a forma de ensinar nese país. Unha gran experiencia que repetiría sen ningunha dúbida. Grazas ao instituto IES Plurilingüe Elviña e aos encargados do Programa de Internacionalización por esta linda e pracenteira oportunidade de mellorar a nosa condición como docentes e persoas.