ADMISIÓN FP BÁSICA 2023-24

ADMISIÓN DE FPBÁSICA

Resolución definitiva do proceso de proposta de alumnado

Publicadas na aplicación as listaxes definitivas de alumnado asignado na FP de grao básico. O alumnado asignado deberá acudir ao centro de FP no que se lle destina para formalizar a matrícula*. As listaxes poderán ser consultadas tamén na secretaría do IES Elviña a partir do día 26 de xullo.

Enlace coas listaxes de asignación de ciclos de FPB

Listaxes de alumnado do IESP Elviña coa asignación

*O alumnado que aínda non recolleu a súa documentación de FP na secretaría do IES Elviña debe pasar a facelo á maior brevidade en horario estival de secretaría (10:00 a 13:00 horas)

Lexislación