OBRAS NO CENTRO E RECOLLIDA DE BOLETÍNS

AVISO MOI IMPORTANTE

OBRAS NO CENTRO DESDE O

LUNS 26 DE XUÑO

A partir deste luns 26 de xuño, a empresa construtora que realizará os traballos de reparación e substitución das cubertas e fachadas do IESP Elviña comezará o seu traballo de acondicionado e obra. Para realizar estes traballos, co permiso das autoridades educativas, ocupará a integridade do aparcamento do CEIP Alborada e do IES Elviña, que estará, por tanto, pechado a todo persoal alleo á obra. Esta circunstancia afectará todos os procedementos do centro a partir dese día, incluída a entrega de boletíns e a matrícula para o curso que ven. A empresa nos comunica varias informacións que trasladamos a continuación:

• A cancela lateral de entrada pola Rúa Alexander von Humboldt estará permanentemente pechada ata o fin das obras (mes de agosto). Todos os interesados deberán acceder ao centro pola cancela de vehículos da R/ San José de Calasanz.

• Non se poderá acceder con ningún vehículo ao aparcadoiro dos dous centros de ensino mentres duren as obras.

• A empresa construtora habilitará un camiño de paso para acceder á Secretaría, único espazo que estará dispoñible ao público para realizar o proceso de matrícula nos días asignados a cada nivel educativo.

RECOLLIDA DE BOLETÍNS

POLO ALUMNADO

O inicio das obras afectará tamén ao procedemento de entrega de boletíns ao alumnado. É importante que se sigan as instrucións seguintes para maximizar a seguridade e evitar aglomeracións.

A. A recollida de boletíns de cualificacións finais efectuarase ás 12:00 horas para todos os grupos. Prégase a máxima puntualidade e colaboración: chegar moi cedo é tan pouco recomendable coma chegar tarde.

B. O alumnado deberá entrar ao recinto pola cancela de vehículos a partir das 11:50 e pasar ao edificio sen entreterse, con orde e rapidez, seguindo as instrucións do profesorado que estea na entrada.

C. Os alumnos e alumnas irán á súa aula de referencia e agardarán aos docentes titores para recibir os boletíns finais e a documentación de matrícula para o vindeiro curso.

D. Unha vez recollidos os boletíns sairán co grupo sen demora polo mesmo camiño polo que entraron.

E. Os boletíns non recollidos poderán ser reclamados na secretaría do centro a partir do martes 27 de xuño.

Pregamos saiban desculpar estas molestias. O centro non ten ningunha capacidade de decisión respecto á temporalización e organización das obras.