XORNADAS DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA

XORNADAS DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA POLA USC, A UDC E O CONCELLO DA CORUÑA

Como todos os cursos, chegados a estas datas inícianse as xornadas destinadas a informar e orientar ao alumnado sobre saídas académicas dos seus estudos. Neste ano, as xornadas de orientación realizaranse a través de encontros virtuais como medida de prevención anti-Covid. Todo o alumnado interesado en participar nas charlas informativas que sexan do seu interese deberá acceder a través das ligazóns que proporcionan para este fin tanto a Universidade de Santiago de Compostela como a Universidade da Coruña. Asimesmo, para as charlas que ofrece o Concello da Coruña nas súas Xornadas de Orientación Universitaria e Profesional, os interesados deberán encher a solicitude correspondente a través da ligazon.

Toda a información de interese a tedes no seguinte PDF

Para máis información ou para a consulta de dúbidas, podedes acudir ao Departamento de Orientación do centro no seu horario habitual de mañá ou consultar o seu blog de información académica.

UDCUSC