TEATRO EN INGLÉS E BATALLAS RAPERAS

ACTIVIDADES NO MES DE XANEIRO

E xa estamos a rematar xaneiro... Quen o diría? Hai nada estabamos na festa de Nadal e agora enfilamos cara as Carnestolendas! Pois mentras agardamos as xornadas do disfraz falaz, da grelada e do touciño, aproveitamos para levar ao alumnado dos distintos grupos de paseo por esta nosa Coruña dos desvelos... Uns foron á Fundación María José Jove (os 2º de ESO), outros ao Ágora (3º ESO), outros aos Ludi compostellani en Santiago (4º ESO), outros irán á branca neve "jaquense" para rematar o mes (3º ESO), e etc. etc. Coma non é cousa de contalo todo, deixamos aquí reseña só de dúas saídas bonitiñas, como a Margarita do poema.

ABANCA "VAMPIRES"

A fundación social de ABANCA (Afundación, valla a redundancia) ofreceu aos centros de ensino da nosa cidade a oportunidade de asistir a unha obra de teatro didáctico en inglés no seu auditorio. A obra Class of Vampires, coma se soe dicir, fixo as delicias do público asistente, entre eles o alumnado do noso centro, e Fran, Lucía e Janna, os docentes que acompañaron aos rapaces. A loable intención da obra: traballar valores de integración e respecto. Ben está.

A BATALLAS DE RAP, CAMPO DE NOTAS

Os concertos didácticos do Consorcio para a promoción da música son unha fermosa tradición da nosa cidade, xurdida ao abeiro da Orquestra Sinfónica de Galicia, que compre xa décadas. Dure moitos anos o seu labor en prol da cultura e da música nos moitos niveis aos que traballa. Neste curso, toucoulle turno á Batalla, non porque houbese liorta entre o alumnado por asistir, senon que así se titulaba o concerto: unha "batalla de gallos" entre Tazz Yeah e Zerpa, dúas figuras da improvisación micrófono en man. A simpar loita tivo lugar na Sala de Cámara do Palacio da Ópera, onde estiveron os nosos alumnos na boa compaña de Gemma. Yeah e Zerpa fotografáronse con eles, como amosa algunha das seguintes probas do delito, digo, do evento.

Batalla 2Batalla7Batalla 8