ACTIVIDADES DE XANEIRO (I)

Visita ao Porto da Coruña (1º ESO A)

O pasado luns día 14 de xaneiro o alumnado de 1º ESO A visitou o Porto da cidade dentro do ciclo de visitas guiadas organizado coa colaboración do servizo de educación do Concello. Os nenos e nenas foron acompañados polo profesorado de Xeografía e Historia e recorreron as instalacións: desde a doca de trasatlánticos ata a lonxa, onde, tristemente, non entrara no día moito pescado (sí pescada, como se ve nas fotos). Na web do Porto da cidade pode atoparse bastante información didáctica destinada a estudantes.

01020311

Visita ao Museo de Belas Artes (1º BACH)

Aproveitando o mesmo plan de visitas concertadas a través do Servizo de educación do Concello da Coruña, o alumnado de 1º de Bacharelato acudiu o mércores 16 de xaneiro ao Museo de Belas Artes na Rúa Zalaeta. O alumnado tivo alí tempo para reflexionar sobre os problemas da estética e sobre a interpretación de diversas obras representativas das distintas épocas representadas na colección permanente do Museo. Vaites! Tamén aproveitaron para debuxar un anaco: non parece que saíra da actividade ningún Picasso nen ningunha Frida Kahlo... Pero dádelle tempo!

01020307
04LOGO0506