III CONCURSO "COMIDAS DE OUTONO" NO IES ELVIÑA

287 rapaces e/ou rapazas
42 profesores, profesoras e persoal do centro de ensino
50 m2 de instalacións do IES Elviña
100 pratos de cartón (contra o cambio climático)
cubertos varios
unha chea de ricos entrantes, postres...
40 Kg de orixinalidade e gañas
50 Kg de bo humor
e 2 toneladas de paciencia familiar (benditas nais...!)

PROCEDEMENTO

Póñanse os rapaces, os profesores os pratos e a chea de ricos entrantes e postres cos cubertos no soto das instalacións do IES Plurilingüe Elviña ás 12:10 horas do día 30 de novembro. O bo humor e a paciencia familiar xa se dan por feitos, tratándose das familias e do alumnado máis rumboso da Coruña (que ninguén se nos enfade, xa dixemos que temos bo humor). Axítese todo ben e déixese acougar vinte minutos.

Et voilà! Bon appétit!
Xa temos preparadas as comidas do outono do IES Elviña

III Concurso de "comidas de outono"

Como xa ven sendo tradicional no noso centro o Departamento de dinamización da lingua galega organiza a finais de novembro unha xornada lúdica adicada ao pracer da mesa autumnal, a saber, o Concurso de comidas de outono, que xa vai pola súa terceira edición. Xa se sabe que o de gañar só é unha fermosa honriña para un par de privilexiados; aquí o importante é compartir, pasar un bo chisco xantando as creacións culinarias d@s compañeir@s (e dos demais membros da comunidade escolar, que tamén adicaron a súa tarde a preparar as súas delicatessen).
     E iso foi o que pasou: alegría para a rapazada (sobre todo, pero non só) no segundo recreo e unha xornada para lembrar.

Nesta ocasión fixéronse máis de 30 receitas, desde as tradicionais castañas cocidas (máis otoñal non se pode) ata as delicias de cenoura e cabaza que fixeron as ídem da populosa concurrencia. Un ano máis, o chocolate saiu triunfante, coa receita de gulosas galletas de Fernando (2º ESO), que levou a palma.

Arturo-receitaArturo

Unha mención especial para Arturo Piñeiro, que deixou abraiado a todo o mundo coa súa Biosfera de outono con aires de vainilla e menta. E abofé que estaban ben saborosos eses ventos con sabores de novembro. Bravo, Arturo!

O noso experto director de cinema Carlochos fixo este vídeo sobre a xornada, adicado a nosa compañeira Pilar, que se xubila en marzo. Que a súa xubilación sexa venturosa!