SES en concerto para o IES ELVIÑA

Entre as cantautoras que, desde hai xa uns anos, destacan no panorama galego polo seu talento e impulso creador, brila con especial luz a coruñesa María Xosé Silvar, máis coñecida entre a concurrencia de afeizoados como SES. O que se cadra xa non se coñece tanto é que Sés foi alumna do noso IES Elviña, cando aínda era instituto de bacharelato, claro.

Ses discoSes02

Non por esa razón, pero sí entre outras, Sés recibiu no auditorio do Centro Ágora da cidade ao noso alumnado para ofrecer un concerto con cancións dos seus últimos discos. Os rapaces foron acompañados Alfonso, Belén e Edita, que desfrutaron do concerto e da charla posterior. Sés amosou o seu excelente carácter e falou cos rapaces dos valores que alentan na súa música: respecto, igualdade, dereito, compromiso. Ao rematar a charla, testemuñas as fotos feitas por Janna, retratouse con toda a chavalada, coma quen se achega á familia. Houbo, segundo ben se ve, fervenza de "selfis".