FESTA DE GRADUACIÓN DE 2º BACHARELATO

Orla verdeOrla blanca

O pasado venres día 25 de maio o noso alumnado de 2º de Bacharelato celebrou (por fin!) a súa graduación. Despois de tanto esforzo ao longo do curso era xa o momento de poder disfrutar dunha xornada lúdica na que festexar os froitos do traballo. Nesta xornada houbo tempo para a lembranza, para os risos e as bromas e, por suposto, tamén para a reflexión seria sobre o futuro. No acto participou coma ponente invitado Fermín Álvarez Lata, Xefe de Inspección Educativa da provincia da Coruña, exdirector do noso centro, quen dirixou unhas amables palabras ao alumnado e aos invitados, lembrando a súa época coma director do IES Elviña. Titora, director, alumnado participaron na celebración cos seus discursos e co seu bo humor.
    Moi especial tamén, a presenza de Mercedes, María Xesús, Xesús e Manolo, membros da anterior directiva do IES, que non quixeron perderse o evento. Unha aperta para eles.
     O acto rematou coas actuacións musicais do alumnado (Grazas, Gemma!) e co viño español de rigor nestes casos. En resumo: unha fermosa xornada para despedir a unha xeneración marabillosa de rapaces e rapazas que sempre formarán parte do IES Elviña.

graduación-01graduación-03graduación-04graduación-06
graduación-05graduación-07graduación-0811

Unha aperta para todos e que o voso futuro académico e laboral estea cheo de éxitos! O tedes merecido!