DÍA DAS LETRAS GALEGAS (II). HOMENAXE DO IES ELVIÑA A MARÍA VICTORIA MORENO

letras galegas     Coma homenaxe a María Victoria Moreno, á que se adica o Día das Letras Galegas 2018, os nosos compañeiros de Lingua galega e do Departamento de Dinamización da Lingua galega fixeron no centro varias actividades conmemorativas e traballos co alumnado.

O alumnado de varios cursos da ESO leu o libro Mar adiante e realizou unhas actividades de creación inspiradas nesa obra. As actividades dos rapaces foron expostas nos taboleiros de exposición do centro para seren contemplados por toda a comunidade. Poden verse aquí as fotografías da actividade e no enlace, os traballos dos rapaces.

Enlace cos traballos dos rapaces

Ademais, dentro das mesmas actividades de celebración do Día das Letras, filmouse este vídeo, traballo conxunto de alumnado, profesorado e persoal do centro, inspirado na obra da nosa autora extremeña. Parabéns a todos os que participaron na súa elaboración. Sirva como lembranza da autora na xornada institucional das nosas letras.