TORNEO PANOS BRANCOS CONTRA A DROGA

Cartel

O pasado xoves día 22 de marzo celebrouse no pavillón dos deportes de Riazor o Torneo "Panos brancos" contra a droga organizado pola Asociación galega contra o narcotráfico. Esta iniciativa, que desde hai xa anos se celebra na provincia Pontevedra, tenta loitar contra esta problemática social desde a práctica do deporte. Nela participaron distintos institutos da cidade. Esta actividade propón varias competicións deportivas para alumnado de ESO. O IES Elviña acudiu cun equipo de Baloncesto e de Atletismo. Como o obxectivo non é tanto gañar coma participar nunha actividade lúdica e de compromiso social, houbo premio para todos os participantes. Foi unha agradable xornada deportiva para rematar o trimestre. Velaí van os fotos do evento co alumnado de 1º e 2º de ESO participante e co profesorado de Educación física, os nosos adorados Paula Iglesia e Francisco Pérez, sempre a traballar polo deporte (e pola educación dos nenos, claro).

Panos2Panos4Panos3
Panos5Panos6