VISITA DE XULIO FERREIRO

Visita do alcalde da Coruña: Xulio Ferreiro no IES Elviña

Alcalde6
Placa

Como parte da celebración dos 40, o pasado luns 26 de febreiro o alcalde da Coruña, Xulio Ferreiro Baamonde ofreceuse amablemente a participar na celebración do noso aniversario abrindo un oco na súa axenda para estar connosco unhas horas, compartindo xornada lectiva cos rapaces dos cursos da ESO.

En primeiro lugar, participou no plantado dun exemplar de acivro femia (ilex aquifolium) apadriñando ao grupo de 1º ESO "A" nesta actividade que, tradicional no noso centro, organiza o Departamento de Bioloxía. Xulio Ferreiro respostou con humor e afecto ás preguntas que lle formularon nenos e nenas, e posou con eles para a prensa, que inmortalizou a escena. Na placa conmemorativa que acompaña á árbore, quedará constancia da súa presenza neste día.

Acivro

Alcalde4Alcalde5
Alcalde3Plantación da árbore

Despois deste momento de amable lecer, o alcalde deu unha charla para o alumnado de 3º e 4º de ESO, reunido para a ocasión no Salón de actos do instituto. Flanqueado por Isabel García Vila, inspectora de educación do noso centro, en representación da administración autonómica, e polo director do instituto, o alcalde Xulio Ferreiro falou do duro traballo que supón a presidencia do consistorio e das ideas e deseños que, desde a alcaldía, poñen de manifesto o seu proxecto de futuro para a Coruña. Non faltaron na súa charla, informal, amena, pero tamén seria e chea de reflexións comprometidas coas necesidades da cidadanía, especialmente dos máis desfavorecidos, palabras afectuosas para o aniversario do instituto, mesturadas con lembranzas persoais sobre os seus vínculos con exalumnos do centro.

O alumnado presente no acto non perdeu a oportunidade de plantexarlle peticións e preguntas, ou de fotografarse con el. Non é raro. Non se presenta todos os días a oportunidade de falar co principal representante electo da cidade. A súa presenza, cercana e familiar para rapaces e rapazas, terá sido a bo seguro un gratísimo estímulo para todos eles.

Moitas grazas, alcalde.