Charlas de prevención contra o acoso escolar

PN-01

Este venres, día 2, os alumnos de 1º de ESO do IES Elviña asistiron a unhas charlas didácticas para a prevención do acoso escolar, impartidas polo inspector Arias, Delegado de Participación Ciudadana do CNP. As charlas encádranse dentro do Plan director da Policía Nacional, que ofrece diversos tipos de intervención educativa para o alumnado de ensinanzas medias.

Foi unha sesión moi estimulante e alentadora no tocante á sensibilización sobre esta problemática, incluso máis aló do ámbito meramente escolar. Os integrantes da comunidade escolar do IES Elviña queremos salientar o noso agradecemento á Policía Nacional por esta colaboración, e o noso recoñecemento pola súa labor cotiá en prol da seguridade e benestar de toda a cidadanía.