Entrega de premios do concurso do EDLG "Dillo en galego" 2015-16

1º premio "Dillo en galego" 2015-16 Julia Viqueira       2º premio "Dillo en galego" 2015-16 Laura Gil       3º premio "Dillo en galego" 2015-16 Diana Da Rocha

No segundo recreo do pasado mércores 16 de marzo celebrouse a entrega de premios do concurso “Dillo en galego”, organizado polo Equipo de Dinamización Lingüística. Foron un total de 14 textos relacionados co amor que se puideron dar ata o 28 de febreiro. A entrega dos premios correu a cargo da Xefa de departamento do EDLG, Dulce Serramo, así como da Vicedirectora e Director  do noso Centro. O primeiro premio recaeu na alumna de 2º Bacherelato, Julia Viqueira, o segundo premio en Laura Gil de 4º ESO B e o terceiro en Diana Da Rocha de 4º ESO B. Tamén se entregaron dous premios de consolación entre o resto do alumnado participante que, tras efectuarse um sorteo, recaeron en Andrea Soter e María del Mar Sanmarco. Noraboa aos gañadores.