Charla-Obradoiro de Primeiros Auxilios para alumnado de 4º ESO e Ciclos Básicos

Taller Primeiros Auxilios 4º ESO A e CB SOCA  na Biblioteca

O alumnado de 4º ESO e Ciclos Básicos de Formación Profesional asistiu a unhas charlas-obradoiro de Primeiros Auxilios, impartidas polo Grupo de Emergencias Supramunicipal (GES) do concello de Valga e polas profesoras Esther de Andrés e Mar Tejero. Nelas pretendíase achegar ao alumnado a formación necesaria para poder prestar primeiros auxilios en caso de urxencia. A charla estivo dividida en dúas partes, unha teórica e outra práctica. Nela tratáronse temas como: a aplicación da reanimación cardio pulmonar (RCP), a actuación frente a hemorraxias, queimaduras, fracturas e feridas en xeral, así como a súa abordaxe tanto na vida profesional como persoal do alumnado. Esta actividade tivo lugar na Biblioteca do noso centro. A actividade foi organizada polo departamento de FOL en colaboración co departamento de Educación Física.

Taller Primeiros Auxilios 4º ESO A e CB SOCA  na Biblioteca