Nova sesión das xornadas de prevención de riscos laborais no sector do metal

Alumnado de Ciclos nas xornadas sobre prevención de riscos laborais

O martes 05 de abril, en horario de 16.30 a 18.00, impartiuse a segunda sesión das Xornadas sobre prevención de riscos laborais no sector do metal, organizadas polo Departamento de  Formación e Orientación Laboral. Na mesma, deuse a coñecer as funcións e servizos da entidade colaboradora, Asociación de Industrias do Metal e Tecnoloxías Asociadas  de Pontevedra (ASIME), e estivo centrada na identificación dos riscos laborais específicos do sector, así como os dereitos e obrigas laborais nesa materia e a concienciación sobre a importancia de emprego das mesmas. Puideron tamén ver unha mostra de algúns  EPIs e aparatos medidores ambientales como os sonómetros.
Foi impartida por David Lagoa  Costa, Enxeñeiro Técnico e Técnico Superior en Prevención de Riscos Laborais, do servizo de prevención mancomunado de ASIME,  e tivo como destinatarios ao alumnado de formación profesional dos grupos de 1º de CM de Mecanizado Dual, 1º de CM de Soldadura e Caldeiraría Dual e Adultos e  2º de M de Soldadura e Caldeiraría Adultos.

Alumnado de Ciclos nas xornadas sobre prevención de riscos laborais