Alumnado de 4º ESO e de 1º e 2º Bacharelato de Física e Química asisten á charla "O láser, esa luz máxica"

Alumnado de Física de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato na charla "O láser, esa luz máxica"

O martes 13 de abril, o alumnado da materia de Física e Quimica de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato asistiu na Biblioteca do noso centro á interesante charla: "O láser, esa luz máxica", impartida polo profesor do departamento de Física Aplicada, Área de Óptica da USC, Raúl de la Fuente Carballo. Esta charla desenvólvese dentro do programa "A Ponte entre o Ensino medio e a USC". Durante unha hora o profesor de la Fuente Carballo explicoulle ao alumnado asistente á charla sobre que é un láser?, que ten de especial?, para que se usa?, debatendo sobre este dispositivo de múltiples aplicación e que é  recoñecido como un dos dez maiores logros tecnolóxicos do século XX. A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química.