Gañadores do concurso de curtas do Samaín

Dentro das actividades da conmemoración do 25N, tivo lugar a entrega de premios do concurso de vídeos de terror arredor da celebración do Samaín convocado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e a Biblioteca. A curta gañadora, "Pesadelo de Samaín",  foi a realizada pola alumna Uxía  Bejo de 1º ESO B. Tamén obtiveron accésits ás curtas:  "Xiao Ying" de Ángela e Paula Costa, "Halloween Screams" de Arantxa Cerneira e Alejandra Trenco "Telexornal terrorífico" de Carol Vázquez, Sara Vila, Carla Santos e Ainhoa Sobrino, todas elas de 1º ESO; así coma a curta "A nena da curva" realizado por alumnado de 2º ESO.

primeiro premio curtas samain 2020