Premiados no festival de Entroido 2020

1º premio entroido 2020

Durante a celebración do festival de Entroido 2020 , "Homenaxe á Pintura", repartíronse tres premios aos mellores grupos do desfile. O xurado formado por un membro da ANPA, un representante do profesorado e dúas alumnas de Historia da Arte de 2º Bacharelato premiou aos seguintes grupos, que se poden ver nas fotos que acompañan a esta nova:

1º premio: alumnado de 1º Bacharelato e 4º ESO pola recreación da obra do pintor inglés William Lionel Wyllie: "A armada española 1588", 1915.

2º premio: alumnado de 1º ESO pola representación do cadro "As Meninas" de Velázquez, 1656.

3º premio: alumnado de 2º ESO pola súa posta en escena coa obra de Rembrandt "Lección de anatomía", 1632.

O 1º premio é cortesía da A ANPA "A Bella Otero" do noso Centro e consiste nunha sesión de condución no karting de Valga e vales a canxear na cafetaría do IES. O 2º premio, tamén xentileza da ANPA, é unha sesión de condución no karting de Valga, mentres o 3º premio son vales a canxear na cafetaría do IES.

Noraboa aos premiados e tamén a todo o alumnado pola súa participación!!!

2º premio Entroido 2020   3º premio Entroido 2020