Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato de HMC asiste a unha charla da escritora e xornalista Montse Fajardo

Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato con Montse Fajardo  Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato con Montse Fajardo

Na Biblioteca do noso Centro co título “A represión sobre as mulleres tras o golpe de estado do 36”, tivo lugar unha interesante charla a cargo da escritora e xornalista vilagarciá Montse Fajardo.  A autora de “Matriarcas”,  “Un cesto de mazás”  ou "Invisibles" deu a coñecer, ao alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato de Historia do Mundo Contemporáneo, a través das historias dalgunhas mulleres de distintos concellos pontevedreses,  a situación da muller neste período histórico e como viron as súas vidas truncadas ou condicionadas a raíz deste tráxico suceso da historia de España; ademais a relatora fixo fincapé na historia do último alcalde republicano do concello de Valga. Por último, suliñou a importancia das mulleres como parte fundamental para coñecermos o acontecido durante a Guerra Civil e a posguerra, por seren “as transmisoras da memoria”.