Xuntanza do Clube de Lectura este xoves 30 de xaneiro

Clube de Lectura 30 xaneiro 2020 Ola a todas; este xoves, 30 de xaneiro, na Biblioteca do noso centro, ás catro e media, coma sempre, reanudamos o Clube de Lectura. "Ébano", de Kapuscinski, e "Instrucciones para convertirse en fascista", centrarán a charla. Boa tarde. Boa lectura... haberá pastas, de chocolate...

Alumnado de 1º ESO visita Meteogalicia e o Museo de Historia Natural da USC

O martes 28 de xaneiro, o alumnado de 1º ESO visitou as instalacións de Meteogalicia en Santiago de Compostela, onde puido participar no lanzamento da Radiosondaxe, que tódolos martes realiza esta entidade, Ademais asisitiron a sendas charlas sobre aparellos e conceptos relacionados coa Meteoroloxía. Completaron a mañá visitando o Museo de Historia Natural da USC, onde realizaron un percorrido guiado polo Museo, contemplando as distintas seccións da Biodiversidade que alí aparece. Foron acompañados polo profesorado Ana Bueno, Sara Brea, Paula Fernández e Mar Tejero. Esta actividade foi organizada conxuntamente polos departamentos de Bioloxía e Xeoloxía e Xeografía e Historia.

Alumnado de 1º ESO en Meteogalicia

Entroido 2020

A celebración do Entroido vaise reslizar a 21 de febreiro durante as últimas sesións. A actividade consiste en que cada grupo de alumn@s (formado por cinco persoas, no mínimo) escolla un cadro de certa relevancia na historia da pintura e faga unha representación interpretando unha breve historia que lle suxira a obra seleccionada. Os disfraces deben imitar as personaxes da pintura. Esa historia pode incluír novas personaxes que non existan no cadro, coa condición de que nun determinado, a posta en escena debe ser o máis parecida posíbel á composición do cadro.

No rodapé desta información podes encontrar como "Adxunto" unha proposta de cadros realizada polo alumnado de Historia da Arte de 2º de Bacharelato, mais pódese escoller calquera outro de fóra desta lista. Unha vez feita a selección, cada grupo debe entregar na Vicedirección o título da obra e os nomes das integrantes. De non haber un número de grupos suficientes para a realización da actividade, suspenderíase a festa do Entroido.

A ANPA Bella Otero colabora cointribuíndo cos premios do concurso, que consisten nunha sesión de karts para o grupo gañador e vales de materiais para os outros premiados.

Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato visita a Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía da UVIgo

Alumndo de 4º ESO e 1º Bacharelato na EME da UVigo

Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato da área de Ciencias visitou, na mañá do xoves 23 de xaneiro, a Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía da Universidad de Vigo. Alí puideron coñecer os contidos impartidos nesta escola universitaria, tales coma os asociados á enerxía, os materiais e ao medio ambiente, relacionados cos graos que se imparten nese centro: Grao en Enxeñaría dos Recursos Mineiros e Enerxéticos e o Grao en Enxeñaría da Enerxía. Tamén participaron en diferentes módulos como o de combustión, onde comprobaron con experiencias prácticas conceptos como enerxía, potencia, turbulencia, cinética química, etc. Todo isto coa participación activa do propio alumnado. Foron acompañados polo profesorado Sara Brea, Sabela Sanromán e Jaime Oviedo. A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química.

Alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato na EME da UVigo

Alumnado de Psicoloxía de 2º Bacharelato visita o centro AGADEA en A Estrada

Alumnado dePsicoloxía de 2º Bacharelato en AGADEA A Estrada

O alumnado de Psicoloxía de 2º Bacharelato visitou, na mañá do xoves 23 de xaneiro, as instalacións de AGADEA - Asociación Galega Axuda dos Enfermos con Demencia tipo Alzheimer, na localidade de A Estrada. Alí coñeceron a labor que leva a cabo esta asociación, observando como desenvolven terapias de estimulación cagnitivas e psicomotriz para persoas con deterioro cognitivo lixeiro e persoas con Alzheimer e outras demencias en grado leve e moderado. Ademais serviulle como actividade complementaria ás charlas que sobre o alzheimer levan asistindo durante este curso académico na materia de Psicoloxía. Lembrar que AGADEA é unha asociación sen ánimo de lucro, organización non gubernamental (ONG), constituida o 25 de marzo de 1994, por un grupo de familiares de enfermos de Alzheimer para buscar xuntos respostas, compromisos, apoios e recursos necesarios. A actividade foi organizada polo departamento de Filosofía.

Alumnado dePsicoloxía de 2º Bacharelato en AGADEA A Estrada