Representación de Medea (Festival de Teatro Grecolatino)

No Día Internacional do Teatro (27 de marzo) lembramos as representacións ás que asitimos a semana pasada. Entre elas, o mércores 22 de marzo, o alumnado de cultura clásica, latín e grego de varios niveis asistiu ás Xornadas de Teatro Grecolatino para disfrutar da representación de Medea  de Eurípides.

Blog: Lecturamos

Escala na Escola (Programa de excelencia)

As tardes dos martes (15:10-16:10) continúan en marcha as actividades do club científico do programa de excelencia "Escala na Escola". O alumnado inscrito de 2.º e 3º ESO realizan neste período varios obradoiros e prácticas nos laboratorios e aula de tecnoloxía. Na última sesión asistiron a unha demostración práctica de impresión 3D. Participan todos os departamentos científicos, coordinados pola profesora Covadonga Rodríguez-Moldes.

Stop velutina, charla da Asociación Galega de Apicultura

Rafael Díaz, representante da Asociación Galega de Apicultura (AGA), impartiu a tarde do martes unha conferencia para o alumnado da ESO sobre a importancia ecolóxica das abellas e outros polinizadores autóctonos. Salientou a importancia de frear con trampas neste momento inicial da primavera a expansión das avespas asiáticas.

A actividade estivo impulsada polo Concello de Mugardos.

A thousand years of women painters - 1000 anos de arte feminina

Continúa no corredor do centro a exposición que ten como finalidade facer visible a obra artística das mulleres moitas veces silenciada ao longo da historia.

Os autores da exposición son Teresa Meixide Portos, Rosa María Villar Villamil, Xosé Antón García González.

Entrevista con Miguel Rodríguez, autor do libro sobre o naufraxio da lancha de Mugardos

Na biblioteca tivemos o pracer de contar con Miguel Rodríguez, oficial da Armada e historiador, autor do libro sobre o naufraxio da lancha e con Victoria Vazquez, sobrevivinte. O alumnado de 2.º ESO mostraronse moi interesados  e fixeron unha chea de preguntas. Un auténtico pracer.

Próximamente, o vídeo da intervención.

Campionato provincial escolar de orientación

Moi agradecidos coa organización do Campionato provincial escolar de orientación celebrado esta mañá nas instalacións de Acea da Ma (Culleredo). O alumnado de 3.º e 4.º ESO gozou dunha mañá intensa de actividade deportiva e compañeirismo, na que ademais Marta R. e Brais G. acadaron o 3.º posto na clasificación de cadetes.

Reparto de chapas deseñadas por 2.º ESO

Reparto de chapas e imáns
con deseños de 2º ESO

sobre o empoderamento feminino.

8 DE MARZO

Parlamento Xove (2017)

Esta fin de semana celebrouse o encontro de debate do Parlamento Xove correspondente á categoría de Bacharalato. O IES de Mugardos participou co equipo formado por Noelia Calvo, Raquel Pérez, Lupa Pérez e Alberto Pérez coa coordinación da profesora de Filosofía, Ofelia Lubián

Os debates desta fase clasificatoria discorreron nas instalacións do Centro Residencial Docente situado en Culleredo. O tema desta edición era a seguinte pregunta: As novatadas estudantís. Pasaron a ser un suposto de acoso entre a mocidade?

Malia que non resultamos seleccionados para a fase final, completamos unha meritoria participación. Parabéns, equipo, polo traballo e esforzo que representa a preparación desta actividde altamente formativa.

Nós, feminino plural (actividades de marzo)

Retratos de Muller
Lectura expresiva de "Artes Escénicas (4.º ESO)

Algunhas das actividades previstas no mes da muller no noso centro son:

• Mércores 8: elaboración de carteis, pancartas e manifestos para expor no recreo. Ensaio performance 1° Bacharelato no centro.

Luns 13: entrega de chapas e imáns con lemas sobre o empoderamento da muller deseñados polo alumnado de 2° ESO (haberá postos nos recreos).

• Venres 17: versión do xogo "Quen é quen" organizado polo alumnado de 3° para dar a coñecer mulleres destacadas (recreo diante da cafetaría).
  • Xoves 23: performances do alumnado de 1° Bacharelato. Ataques sorpresa en varios puntos de Mugardos.
  • Martes 28: charla de colectivos "trans".

EXPOSICIÓN: "1000 años de arte en feminino / A Thousand Years of Women Painters"