RESUMO DAS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS POR MATERIAS

ESO      BACHARELATO
1.º ESO 2.º ESO 3.º ESO 4.º ESO   1.º Bac 2.º Bac

Recreos saudables (xaneiro)

Continuamos co programa "Recreos Saudables" que lembramos é unha iniciativa Trátase dunha iniciativa patrocinada pola ANPA O Castro e o Concello de Mugardos que ofrece aos usuarios da cafetaría escolar unha alimentación controlada. Por exemplo, dá visibilidade ao consumo de froita e productos lácteos.

O "menú" e prezos para este mes de xaneiro é a seguinte:

Novas tarifas do servizo de reprografía

Entrega da cesta de Nadal

Iván Cao, afortunado
posuidor do boleto
número 7476,
recolleu
esta mañá a cesta de Nadal.

O sorteo que conta coa
axuda da ANPA dedícase a
recadar fondos destinados
á excursión fin de curso
do alumnado de 4º. ESO.

Entrega dos alimentos non perecedeiros a Cáritas

Un ano máis, antes de marchar de vacacións, entregamos a Cáritas de Mugardos os alimentos non perecedeiros da Operación Quilo deste ano. Grazas a todas as persoas doadoras.

Programa radiofónico "Convivir en Igualdade" (Radio Galega)

A partir do minuto 6

Sesión radiofónica gravada no instituto o 13 de decembro e emitido no programa "Convivir en Igualdade do día 22 de decembro para dar a coñecer o Proxecto Deportivo de Centro. Contou coa participación de gran parte da comunidade educativa, entidades deportivas e municipais. Unha hora estupenda de radio para compartir.

Visita ao Centro de interpretación arqueolóxica do Caldoval

O pasado mércores,  último día de clase, o grupo de 2.º ESO tivo a oportunidade de realizar unha visita guiada ao Centro de interpretación arqueolóxica dos restos do Caldoval. A actividade contou coa presenza do Director Xeral de Reganosa, Emilio Bruquetas, e a alcaldesa do Concello de Mugardos, Pilar Díaz.