Calendario de exames (3.º avaliación)

3.ª Avaliación

ESO        BACHARELATO
1.º ESO-A   1.º Bac-A
1.º ESO-B   1.º Bac-B

2.º ESO-A   2.º Bac-A

2.º ESO.B   2.º Bac-B

3.º ESO-A   Exames finais
de pendentes

3.º ESO-B

4.º ESO

TES TALENTO. Festival das Letras Galegas, 2018

O alumnado amosou o seus talentos no festival que se organizou para conmemorar o Día das Letras Galegas. Sobre o escenario do salón de actos desfilaron ata quince actuacións de música, danza e monólogos. O xurado elixiu seis finalistas que foron sometidas á votación do público.  No védeo podes comprabar o grande talento despregado por todos os participantes. Máis infomación en Lecturamos, blogue da Biblioteca escolar.

Listaxe definitiva de admitidos. Curso 2018-2019

Non se inclúen as reservas de praza admitidas e as permanencias.

Minimarket Emprende Xove (2018)

Un numeroso grupo de alumnos e alumnas das diferentes materias relacionadas coa Economía, desde 4.º ESO ata bacharelato, impartidas pola profesora Carmen Meiriño, participaron na quinta edición de Minimarket EmprendeXove celebrado este sábado no Auditorio de Ferrol. Trátase dun concurso patrocinado pola Asociación de Jóvenes Empresarios (AJE) de Ferrolterra, Eume e Ortegal que premia o talento, o espírito emprendendor e a orixinalidade de proxectos dos estudantes. Nesta ocasión xuntáronse un total de once centros da bisbarra. Parabéns a todos!!!

Deportes náuticos en Ares

Un ano máis o alumnado de 1.º e 2.º ESO tivo a oportunidade de gozar dunha mañá dedicada á práctica de deportes náuticos: batel, veleiro, kayak e padelsurf. A actividade inclúese dentro do programa Deporte Escolar, organizado polos servizos deportivos dos concellos de Ares e Mugardos e as instalacións do Clúb Náutico de Ares.

Calendario final de 2.º Bacharelato, reclamacións e matrícula na ABAU

Reclamacións en 2.º bacharelato

Segundo a Circular 2/2018 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se desenvolve a Orde do 22 de abril de 2010, pola que se establece o procedemento que cómpre seguir nas reclamacións das cualificacións outorgadas no segundo curso do Bacharelato establecido na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación, para o curso 2017/2018.

As reclamacións contra as cualificacións finais obtidas nas materias de 2º de Bacharelato presentaranse por escrito na secretaría do centro e dirixidas á Dirección desde o mércores 23 de maio ata as 14:00 horas do Xoves 24 de maio de 2018.

As instancias pódense recoller na Secretaría do centro.

Ás 13:00 horas do Venres 25 de maio notificarase a resolución dos Departamentos ao alumno/a e representantes legais.

O prazo para presentar solicitudes de reclamación á comisión de supervisión remata o Luns 28 de maio de 2018 ás 14:00 h.

Para máis información consulte o portal educativo da Xunta de Galicia. URL:

Día da Ciencia na rúa (A Coruña)

Allumnas de 3.º ESO participaron esta fin de semana no Día da Ciencia na rúa que se vén celebrando na cidade da Coruña. Coordinadas polas profesoras Carmen Bernabéu e Esther Rodríguez, atenderon ao público con explicacións e varios experimentos de reaccións químicas.

Festa dos Maios, 2018

O alumnado de 1.º ESO participou esta mañá na recuperación da Festa dos Maios, impulsada pola asociación cultural Apelón Educación, cos centros educativos do concello. Velaquí o noso maio e as coplas lidas esta mañá no Cantón de Cora.

Encontro con maiores

Esta mañá o alumnado de 1.º ESO participou na biblioteca dun encontro con Concha Cortizas e Loli Vázquez que lles falaron das súas vivencias e experiencias no Mugardos de cando eran nenas. A escola, a formas de diversión, os transportes, os traballos... O noso sincero agradecemento por este achegamento e gran vontade de comunicación coas novas xeracións.

EduSolidariedade

ONG elixida por votación do alumnado

Nico contra el cáncer

Carta ás familias