Venres, 15 de novembro
Samaín e Magosto

Rap, educando en valores

O rapeiro Didaco (Diego Calatayud) impartiu este xoves un obradoiro de música e cultura rap para o alumnado da ESO. Ao longo da charla rompeu varios "mitos" arredor deste estilo musical e exemplificouno coas súas intervencións e mais a participación do alumnado. O lema da actividadade foi a eduacación en valores.

Diego Calatayud é licenciado en Filoloxía con máis de dez anos de experiencia no mundo do rap e  tamén na ensinanza académica.

HORA DE LER

Luns, 4 de novembro

Comeza a

1) para ler. Son quince ou vinte minutos de lectura non utilizables para realizar outras tarefas (estudar, deberes...)
2) Lectura libre. Cada un elixirá o que quere ler. O profesor/a pode recomendar lecturas e vixiar o contido das publicacións.
3) Individual e silenciosa. É importante mater o silencio para permintir a concentración na lectura. Cando o grupo o decida, poderase ler en voz alta.
4) Se alguén non quere ler deberá estar calado ata que o profesor lle subministre outras tarefas relacionadas coa lectura ou a escritura.

Calendario de exames (1.º avaliación)

ESO        BACHARELATO
1.º ESO-A   1.º Bacharelato
1.º ESO-B

2.º ESO-A

FPB I

FPB II

2.º ESO.B

3.º ESO      Horario de atención
a pais e nais

4.º ESO A

4.º ESO B

Comezo do CLUB DE LECTURA

Este martes deron comezo as actividades do Club de Lectura. A biblioteca acolleu, antes do comezo das sesións docente da tarde, a reunión dos membros máis novos do club. Un ano máis ponse en marcha esta canteira de lectores impulsada pola biblioteca escolar e a profesora Begoña Allegue.

Inventario do laboratorio de ciencias naturais

O alumnado de 4.º ESO-B, coa profesora Ana Palmero, leva unhas semanas acomentendo a tarefa de inventariar todo o material dispoñible no laboratorio de ciencias naturais.

Lección inaugural (Bach.): Simón García

O músico Simón García, compositor e intérprete, impartiu este luns a lección inaugural para o alumnado de bacharelato e 4.º ESO. Ao longo da súa exposición e o debate cos estudantes achegou de forma directa e accesible a complexidade da linguaxe musical e a beleza do seu instrumento: o baixo.

Ademais co relato da súa traxectoria profesional plantexou a necesidade de integrase nun mundo globalizado e competitivo a persar das dificultades. A mellor recomendación é loitar por estar preparado para non perder as oportunidades que nos interesen.

Agradecemos a Simón, como exalumno do centro, este reencontro tan especial co instituto.