Comezo do campionato masculino de balomán

Recreos no pavillón

Campionato masculino de
BALONMÁN

Vista de profesores holandeses

Esta semana recibimos a visita do director e mais dous profesores do Gomarus College de Drachten, no norte de Holanda. Ademais do noso centro, ao longo da semana desenvolverán un intenso plan de traballo para coñecer a oferta educativa de Mugardos, Ares e Ferrol.

Entrevista a SÉS por Carolina Fernández (4.º ESO)

Recomendamos a seguinte entrevista publicada no blogue Galilandia:

En marcha os programas PROA, Escala na Escola e Igualdade

Esta semana asinamos coa Consellería os denominados Contratos-Programa que son actuacións solicitadas polos centros para a consecución duns obxectivos determinados. Entre estas programas figura a Programa de Reforzo, Orientación e Apoio (PROA) dirixido ao alumnado de 1.º e 2º ESO e para o que contamos cunha docente nova no centro.

Outro programa céntrase na promoción da igualdade que se está a desenvolver a través das titorías coordinado polo departamento de Orientación. Moitas das súas actuacións encádranse no proxecto de centro deste curso arredor da coeducación, a visibilización da mulleres e a loita contra a violencia de xénero.

E tamén está en marcha o programa de excelencia Escala na Escola que nesta ocasión, coa cordinación da profesora Covadonga Rodríguez-Moldes, se convertirá nun club de científico. Entre a súa programación figuran obradoiros de anamorfoses e hologramas, prácticas de laboratorio e impresión 3D. Ademais, abre a aula de matemáticas nos recreos dos venres para xogar e experimentar coas actividades propostas.

Cartel do Entroido

Visita á UDC

O alumnado de bacharelato visitou hoxe a Universidade da Coruña (UDC). Cambiaron por un día os pupitres do instituto polo da Facultade de Educación (foto), de Dereito ou as instalacións do INEF. Foi unha longa xornada de orientación académica e profesional guiados polo Servizo de Asesoramento e Promoción do Estudante.