Operación Futuro

4.º ESO

1.º BAC

Eleccións, 2017

O venres, 26 de maio, celebramos no IES de Mugardos a festa da democracia. Desde o departamento de Xeografía e Historia levouse a cabo un simulacro de eleccións. Trátase dunha actividade que incide en valores tan importantes na educación como a tolerancia, o respecto e a calidade democrática.

O proceso electoral transcorreu sen incidentes, cunha alta participación do censo. Os candidatos foron madrugadores á hora de exercer o seu dereito ao voto. Velaquí as imaxes do momento.

Programa ADA. Iniciación á tecnoloxía en igualdade

O alumnado de 1.º ESO pasou a mañá de luns na aula de Tecnoloxía para participar no programa ADA do Instituto de la Mujer para la Igualdad de Oportunidades. O obxectivo é promover o interese nas ramas tecnolóxicas de estudo. A actividade ten como fío condutor a vida de Ada Byron de quen vos propomos que busquedes referencias na rede porque supón toda unha sorpresa.

Programa de excelencia: Escala na Escola

Este mes chega ao seu fin o programa de excelencia "Escala na Escola" que veu animando a vida do instituto durante os mediodías dos martes. Nesta convocatoria funcionaron como un auténtico club científico no que tiveron oportunidade de achegarse a prácticas de laboratorio, aula de tecnoloxía e preparación e participación en concursos matemáticos. Ao programa inicial, aprobado dentro dos contratos-programa coa Consellería, unironse experiencias como a elaboración de trampas para avespas velutinas ou unha "clase invertida". Dun xeito ou doutro participou a totalidade do profesorado dos departamentos de ciencias, pero o labor principal recaeu na coordinadora e xefa do departamento de matemáticas, Covadonga Rodríguez-Moldes.

Eleccións 2017

Tras a creación de partidos, proclamación de candidaturas, campaña electoral e debate... este venres o censo electoral do IES de Mugardos poderá exercer o dereito ao voto.

Graduación 2.º Bacharelato, promoción 2015-2017

Este martes, 23 de maio, celebramos a tradicional graduación de 2.º bacharelato correspondente á promoción 2015-2017. O propio alumnado organizou e amenizou o acto con visionado das imaxes do seu paso polo centro e excursións realizadas. Contou coa intervención das profesores titoras Chelo Gundín e Verónica P. Rouco que ademais encargáronse de entregar os boletíns académicos.

Finalmente, salientamos a mención das dúas matrículas de honor aos alumnos Pablo Javier Rañales e Alba Brage nas modalidades de bacharelato de humanidades e ciencias, respectivamente.

Moita sorte, bachareis. Parabéns!!!

Deporte escolar: actividades na praia de Ares

Grazas á organización dos servizos de deportes dos concello de Mugardos e Ares, os nosos alumnos de 1.º e 2.º ESO puideron gozar a semana pasada dunha estupenda mañá de actividade física no areal de Ares. A programación incluíu a práctica de volei praia, windsurf, canoa, paddle surf, vela...

Avaliación final de educación secundaria obrigatoria (4.º ESO)

Entregada circular sobre a realización da avaliación final de educación secundaria obrigatoria:

Guía sobre as avaliacións de Educación Primaria e ESO